Rare optrek

Finn2t

New Member
Beste lezers,

Ik heb een zip 50cc 2t uit 2011.
Mijn setup:
Stnd cilinder
17,5mm met 65 sproeier
Sito plus ontgrensd
Polini vario
6,3g
Blauwe polini drukveer
Gele malossi trekveren

Als ik volgas geef heeft die tot ong 15-20km/u lage touren en daarna pakt die m ineens lekker op. Weet iemand waardoor dit kan komen of wat ik anders in de afstelling kan doen door dit te verhelpen?
 
Advertisement - register to remove this

Doet ook denken aan dat de motor even tijd nodig heeft om in zijn powerband te komen. Daarna is het in orde.
Van trekveren en rolletjes weet ik weinig maar je zou het zo moeten inrichten dat het toerental, voordat er maar ook iets in de overbrenging begint te 'pakken' , wat hoger ligt, en je met meer power aan de optrek begint.
 
Trekveren en drukveer lijken me erg sterk. Ook lijkt je sproeier erg klein. Zelf gebruikte ik sproeier 76 bij ongeveer dezelfde setup.
Ja bougie is wel mooi koffiebruin welke trekveren en drukveer kan ik het best proberen
Post automatically merged:

Powerfilter zeker?
Nee man std
Post automatically merged:

Doet ook denken aan dat de motor even tijd nodig heeft om in zijn powerband te komen. Daarna is het in orde.
Van trekveren en rolletjes weet ik weinig maar je zou het zo moeten inrichten dat het toerental, voordat er maar ook iets in de overbrenging begint te 'pakken' , wat hoger ligt, en je met meer power aan de optrek begint.
Ja prc dat wil ik ook dat die wat eerder de goede touren maakt
 
Ik kan je tuurlijk niet garanderen dat het weg gaat, maar dit is een kwestie van afstellen. Afstellen = proberen! Dus, probeer het eens. De drukveer en trekveren die je nu hebt zijn te sterk voor een std 50cc met andere pijpje.
 
Ik kan je tuurlijk niet garanderen dat het weg gaat, maar dit is een kwestie van afstellen. Afstellen = proberen! Dus, probeer het eens. De drukveer en trekveren die je nu hebt zijn te sterk voor een std 50cc met andere pijpje.
En stel ik zet een dr70 er onder zijn de trekveren en drukveer dan niet te sterk?
 
En stel ik zet een dr70 er onder zijn de trekveren en drukveer dan niet te sterk?
Setje trekveren en een paar drukveren te moeilijk of te duur? Als je nou 2sec die search gebruikt en zoekt op DR70 dan heb je de eerste 10 topics met ongeveer dezelfde vraag. Lees het eens en kijk dan wat de setups grotendeels hetzelfde hebben. Dqn kun je daar eens mee beginnen. We hieven toch niet voor iedere snotaap met een dr70 idee zn hele setup voor te kauwen zodat je maar zo min mogelijk hoeft te doen
 
jeetje, de beste jongen stelt gewoon een vraag en wordt direct voor snotaap uitgemaakt. Als je geen antwoord wilt geven doe dat dan gewoon niet. Ik ben allang blij dat er nog mensen zijn die spelen met 2t scooters.
 
jeetje, de beste jongen stelt gewoon een vraag en wordt direct voor snotaap uitgemaakt. Als je geen antwoord wilt geven doe dat dan gewoon niet. Ik ben allang blij dat er nog mensen zijn die spelen met 2t scooters.
Ja als iemand 0,0 moeite doet om ook maar iets op te zoeken dan ben je na 100x er snel klaar mee ja. Maar als jij 100x hetzelfde antwoord op dezelfde vraag wil geven waar zogenaamd "echt" naar is gezocht ga je gang zou ik zeggen. Na 50x stel ik de vraag nog een keer. Kijken wat je dan zegt en snotaap is wel het minste waar ik soms iemand voor uitmaak. Dus haal het zand uit je vagina en klaar met janken kusje erop
 
Setje trekveren en een paar drukveren te moeilijk of te duur? Als je nou 2sec die search gebruikt en zoekt op DR70 dan heb je de eerste 10 topics met ongeveer dezelfde vraag. Lees het eens en kijk dan wat de setups grotendeels hetzelfde hebben. Dqn kun je daar eens mee beginnen. We hieven toch niet voor iedere snotaap met een dr70 idee zn hele setup voor te kauwen zodat je maar zo min mogelijk hoeft te doen
Toontje lager je had ook gwn met ja of nee kunnen antwoorden was maar een vraag volgens mij was ja of nee makkelijker geweest dan een heel gesprek en een stoer praatje of je had gewoon niks kunnen zeggen en je stoere bek ergens anders open kunnen trekken in plaats van een topic waar ik gewoon een vraag stel
 
Als je vraag hier niet al 100x was gesteld had je heus wel een normaal antwoord gekregen. En gelukkig kan ik heel goed zelf beslissen hoe en op welke toon ik hier reageer. Als je alsnog de search had gebruikt om het eens op te zoeken had je nu je antwoord al gehad maargoed succes ermee he
 
Als je vraag hier niet al 100x was gesteld had je heus wel een normaal antwoord gekregen. En gelukkig kan ik heel goed zelf beslissen hoe en op welke toon ik hier reageer. Als je alsnog de search had gebruikt om het eens op te zoeken had je nu je antwoord al gehad maargoed succes ermee he
Als je niet eens normaal kan reageren op mensen waarom reageer je dan nog kan je beter een andere site zoeken om je innerlijke woede te uiten
 
Gelukkig zijn merendeel van mijn reacties wel degelijk om mensen te helpen. Ik heb geen last van innerlijke woede hoor. Maar ik zal je niet langer storen in je zoektocht naar een hapklare afstelling nogmaals succes ermee
 
Back
Top