70ccYamaha neos rare dip

Sushi180

Member
Hallo, ik rei een yamaha neos,
Settup is.
Dr70
Sito-plus
17,5 dellorto
Polini high-speed
(5gram polini afstel rollen) blauwe drukveer gele trekveren,
Koppeling orgineel 107mm

Hij reidt normaal gesproken supper goed.
alleen had ik laatst een Vervelend dipje rond de 20/30km heel lang mee gekloot om hem eruit te krijgen. Uiteindelijk 2 maten sproeiers groter en nieuwe koppelings segmenten was hij weer de oude de dip was weg..

Helaas is de dip gisteren avond terug gekomen dit was met de zelfde settup als voor heen. Vandaag weer gekeken wat het kon zijn. Dus heb ik er 5,5 gram ingedaan van jasil dus geen afstel rollen van polini, hierdoor is de dip verdwenen. Maar met de 5gram rollen reidt hij veel beter. Met de polini afstell rollen heb ik ongeveer 3/4maanden gereden. Nu is mijn vraag zou de dip komen door de slijtage van de rollen of door het gewicht?

Hopelijk kan iemand mij uit de brand helpen
Gr
 
Advertisement - register to remove this

Je pakt het in mijn ogen verkeerd aan, waarom zou het kunnen dat de scooter de ene keer dipt en dan weer niet?

lijkt me meer iets voor carb afstelling, als je voor elke scheet aan je overbrenging gaat klooien blijf je bezig
 
Kan ik je eventueel een video sturen via Whatsapp?? Dacht zelf ook dat het in de cabrateur zat heb hier gisteren na gekeken maar wordt er niet wijzer van :(
Weet niet of t tegen de regels is om je nummer hier achter te laten ofzo, maar als je wil kan je je nummer geven stuur ik je wel een appie
 
Back
Top