Rare rollers van Top Performence.....

Sinister -D-

Dat meen je niet!!
Was wat aan 't bladeren op scooter-attack en toen kwam ik deze rollers tegen van TP.



tprollen.jpg


Voor de mensen die te lui zijn om het duits te vertalen.....

Heb 't vertaalt via Babblefish dus niet klagen als 't niet klopt :rolleyes:
Variogewichte TopPerf. Prestaties TopPerf PK 15x12 - 5,5gr in wahrsten betekenis, "redelijk afgereden" - zag gezegd wij aangezien wij deze nieuwe gepatenteerde gewichten Vario van TopPerformances. Maar achter deze hoekige gewichten zet veel know-how. De lageroppervlakte werd aangepast aan het rolras en werd uiterst verhoogd, dat een duidelijk kleinere slijtage met zich brengt. Volgens TopPerf stijgt de levensduur met de twintig-manier. Daarnaast was de tegenovergestelde kant "Rollen" zo gegevens verwerkt, verminderde de kleinste vertaling rond 2-3% kleiner en de grootste snelheidsverhouding rond 6-7% verhogingen, wat betekent dat scooter beter aanhaalt en sommigen bij eindsnelheid het-wint. Rond dit effect om de gewichten te verkrijgen moet worden opgenomen zoals absoluut vertegenwoordigd door ons. De gewichten zijn beschikbaar in 5.5 - 6,0 en 6,5 gr. en passen in al TopPerf en het originele Minarelli Variatoren (15x12mm)


Nu vraag ik me af. Je ziet telkens topics de grond uit schieten van ''me skoetert heeft plotseling een dip, wat is dit''. Met meestal het antwoord dat je rollers zijn versleten.

En nu brengt TP rollers op de markt die ''versleten'' zijn.

Wat weet TP wat wij nog niet weten, en kunnen we er hier achterkomen?

Grtz Sinister -D-
 
Advertisement - register to remove this

Versleten is natuurlijk iets anders als berekend gevormd ;)

Ik denk dat je ze er op n bepaalde manier in moet leggen, waardoor de hoekjes zorgen dat je rollertjes in bepaalde standen even blijven hangen. Het lijkt mij dat je hier een "stuiterend" toerental van krijgt.. maar wie weet
 
FF over dat afslijten, en ''berekenen''.

Als je rollers aflsijten in je vario dan krijg je toch in feite een ideaal opervlak, wat volgens mij overeen komt met die berekende vorm van deze rollers.

Want als ik mijn versleten rollers 's vergelijk met die wat op de foto staan dan ogen die zo goed als hetzelfde. Ik denk niet dat een paar graden verschil in zo'n hoek zal uitmaken.
 
ik had hier laast een hele gesprek over met de leverancier van top, want vond ze ook all een beetje vaag.

en die vertelde me dat door het kantelen in het begin meer rendement uit je toeren tehalen was, maar verder konden ze me niet echt vertellen over hoe en wat. maar ik hou het zelf liever bij gewoone ronde rollers :)
 
Back
Top