Sinister -D-
Dat meen je niet!!
Was wat aan 't bladeren op scooter-attack en toen kwam ik deze rollers tegen van TP.
Voor de mensen die te lui zijn om het duits te vertalen.....
Heb 't vertaalt via Babblefish dus niet klagen als 't niet klopt
Nu vraag ik me af. Je ziet telkens topics de grond uit schieten van ''me skoetert heeft plotseling een dip, wat is dit''. Met meestal het antwoord dat je rollers zijn versleten.
En nu brengt TP rollers op de markt die ''versleten'' zijn.
Wat weet TP wat wij nog niet weten, en kunnen we er hier achterkomen?
Grtz Sinister -D-
Voor de mensen die te lui zijn om het duits te vertalen.....
Heb 't vertaalt via Babblefish dus niet klagen als 't niet klopt
Variogewichte TopPerf. Prestaties TopPerf PK 15x12 - 5,5gr in wahrsten betekenis, "redelijk afgereden" - zag gezegd wij aangezien wij deze nieuwe gepatenteerde gewichten Vario van TopPerformances. Maar achter deze hoekige gewichten zet veel know-how. De lageroppervlakte werd aangepast aan het rolras en werd uiterst verhoogd, dat een duidelijk kleinere slijtage met zich brengt. Volgens TopPerf stijgt de levensduur met de twintig-manier. Daarnaast was de tegenovergestelde kant "Rollen" zo gegevens verwerkt, verminderde de kleinste vertaling rond 2-3% kleiner en de grootste snelheidsverhouding rond 6-7% verhogingen, wat betekent dat scooter beter aanhaalt en sommigen bij eindsnelheid het-wint. Rond dit effect om de gewichten te verkrijgen moet worden opgenomen zoals absoluut vertegenwoordigd door ons. De gewichten zijn beschikbaar in 5.5 - 6,0 en 6,5 gr. en passen in al TopPerf en het originele Minarelli Variatoren (15x12mm)
Nu vraag ik me af. Je ziet telkens topics de grond uit schieten van ''me skoetert heeft plotseling een dip, wat is dit''. Met meestal het antwoord dat je rollers zijn versleten.
En nu brengt TP rollers op de markt die ''versleten'' zijn.
Wat weet TP wat wij nog niet weten, en kunnen we er hier achterkomen?
Grtz Sinister -D-