Originally posted by Stealth^:
Ik heb vorige week vrijdag nog een stereo gebouwd in de Rally van een vriend van me.
Koop dit:
Kijkshop
- Versterker, kost 49,99 en is van Supertech ziet er zilver uit 200w versterker.
- Twee boxjes, ongv 200w. welke je mooi vind.
Electroboer
- Draden
- Schakelaar
- Tulip naar discmanplug verloop kabel
- Van die dingetjes met zo een rondje eraan zodat je het op je accu kan bevestigen.
Doe dit:
Er zit een kabelboom bij de versterker. Knip alle draden eraf behalve: Rood, Zwart en Oranje. Je kan de andere ook laten zitten maar je heb ze toch neit nodig.
Verleng evt de draden. Rood moet direct op je accu (op de plus) oranje moet je de schakelaar tussen zetten en dan naar je accu (plus) en de zwarte moet naar massa (ik had ook gewoon min van accu). Sluit je boxjes aan (das erg logisch) en sluit die tulip kabel aan.
Als het mooi wil doen (zoals ik) maak je een plankje wat netjes in je buddy past. Boor je gaten uit voor je boxjes, versterker aan de onderkant maak je een vakje waar je discman wat dan ook in kan (wanden ervan vul je met piepschuim ofzo, ik had isolatiemateriaal gebruikt).
Stukje tapijt over het hout heen. En je hebt een mooie afwerking.
Voor mooie afwerking moet je natuurlijk zelf zorgen.
en nee je scooter is wel 12v!! en zelf vind ik een stereo in je scoot maar troep
[This message has been edited by Stealth^ (edited 20 June 2001).]