staat nog niks op je site:/ iig geen foto's of andere filmpies van meOriginally posted by vegagucci
1-tis vegagucci
2-op de gebruikelijke locatie terug te vinden 8)
Originally posted by Ralf
Hoezo verdedigen, er staan 5 man omheen die em proberen tegen te houden
Originally posted by Lor
Ik zou voor de grap eens die 2 videobeelden op Cd zetten, daarmee naar de organisatie gaan, Kijken wat hun er van zeggen ofzo..
dat is een feitOriginally posted by sr-xtreme
ongelukken gebeuren nou eenmaal in de race... vind dat die kerel zich erg triest gedraagt.
gebruik idd die video beelden tegen hem, daar staat op dat jij je volkomen rustig gedraagd... dat kan je goed van pas komen
Ken jij Eric Lambot mss persoonlijk dan?Originally posted by S`acht
maar lambot heeft volgens mij wel een hoege dunk van helzelf enkel en alleen omdat hij gesponsort wordt door malossi
Originally posted by Benelli_BMW
Mag ik even toelichten dat Lambot in het klassement op de 1ste plaats stond, maar door deze actie erg bitterweinig punten vooruit zal gaan en enkele plaats in het klassement zal dalen. Dat verklaart mss z'n gedrag, ik keur het zeker niet goed. Alles werd achteraf uitgepraat en handen geschud dus denk ik dat het nu wat laat is om klacht in te dienen.
thnx dude maa rik ken eric neit (kan geen frans)Originally posted by Benelli_BMW
Ken jij Eric Lambot mss persoonlijk dan?
Tim en Eric zijn allebei zeer fijne gasten, kan ik over meepraten.
Dit was gewoon een jammer gebeuren, met rare gevolgen.
Ik denk dat jij op zo'n manier ook niet graag je eerste plaats zou willen zien verdwijnen.Originally posted by XZcute
Eerste in klassement is nog steeds geen excuus om zo te reageren ... |(
dat is wel zo maar zijn eerst plek hield hij toch zoeizo niet:XOriginally posted by Benelli_BMW
Ik denk dat jij op zo'n manier ook niet graag je eerste plaats zou willen zien verdwijnen.