Racen in Belgie = klop krijgen???

Originally posted by vegagucci
1-tis vegagucci
2-op de gebruikelijke locatie terug te vinden 8)
staat nog niks op je site:/ iig geen foto's of andere filmpies van me;)
sorry voor de spelfout tobi;)

sorry niet goed gekeken8P
 
Waaaaat een zielige kerel is dat:|

Zulke dingen kunnen nu eenmaal gebeuren bij racen.

Gaat die snuiter in plaats van een woordewisseling ook nog schoppen:?

Hij is volgens mij niet goed bij zen hoofd!
Hij krijgt alles en timmy werkt hiervoor. Volgens mij heeft hij geen idee dat je niet aan spullen van anderen mag zitten:rolleyes:

Ik hoop dat ie deze topic leest en weet wat voor een aars ie is
:L

K ken die kerel nier maar deze actie is iig:L

//edit// @ timmy, kan je de schade van die kap niet op hem verhalen hij sloopt tenslotte iets en dit is geen ongelukje door racen ofsow:rolleyes: //edit//
 
Originally posted by Lor
Ik zou voor de grap eens die 2 videobeelden op Cd zetten, daarmee naar de organisatie gaan, Kijken wat hun er van zeggen ofzo..

goei punt ...

kijk het gaat niet zo zeer om die gast zelf , persoonlijk zou ik hem er niets mee willen kloten (moest ik in kampioenschap zitten, als outsider zou ik zeggen, aangeven die newb) maar t'is gewoon beetje waarschuwing voor de rest om de sfeer niet te verzieken en dat soort gedrag niet te tolereren , de topictitel zegt al genoeg vind ik ...
 
ongelukken gebeuren nou eenmaal in de race... vind dat die kerel zich erg triest gedraagt.

gebruik idd die video beelden tegen hem, daar staat op dat jij je volkomen rustig gedraagd... dat kan je goed van pas komen :)
 
Originally posted by sr-xtreme
ongelukken gebeuren nou eenmaal in de race... vind dat die kerel zich erg triest gedraagt.

gebruik idd die video beelden tegen hem, daar staat op dat jij je volkomen rustig gedraagd... dat kan je goed van pas komen :)
dat is een feit
 
Lamme reactie van die agressieve kerel.
Verstandig dat de kerel op de scoot mooi rustig blijft en gewoon weg rijdt.
Verkeerd insturen kan wel eens gebeuren. Het gebeurd wel vaker, maar om dan zo te reageren... Het is er gewoon 1tje onder het motto: "Shit happens".
 
Schade vergoeding eisen voor het materiaal wat hij kapot heeft geschopt. En gewoon zeggen van als er nog zoiets gebeurd stap je naar de organisatie met de 2 videos.
 
Mag ik even toelichten dat Lambot in het klassement op de 1ste plaats stond, maar door deze actie erg bitterweinig punten vooruit zal gaan en enkele plaats in het klassement zal dalen. Dat verklaart mss z'n gedrag, ik keur het zeker niet goed. Alles werd achteraf uitgepraat en handen geschud dus denk ik dat het nu wat laat is om klacht in te dienen.
 
Originally posted by S`acht
maar lambot heeft volgens mij wel een hoege dunk van helzelf enkel en alleen omdat hij gesponsort wordt door malossi
Ken jij Eric Lambot mss persoonlijk dan?

Tim en Eric zijn allebei zeer fijne gasten, kan ik over meepraten.
Dit was gewoon een jammer gebeuren, met rare gevolgen.
 
Originally posted by Benelli_BMW
Mag ik even toelichten dat Lambot in het klassement op de 1ste plaats stond, maar door deze actie erg bitterweinig punten vooruit zal gaan en enkele plaats in het klassement zal dalen. Dat verklaart mss z'n gedrag, ik keur het zeker niet goed. Alles werd achteraf uitgepraat en handen geschud dus denk ik dat het nu wat laat is om klacht in te dienen.

Eerste in klassement is nog steeds geen excuus om zo te reageren ... |(
 
Originally posted by Benelli_BMW
Ken jij Eric Lambot mss persoonlijk dan?

Tim en Eric zijn allebei zeer fijne gasten, kan ik over meepraten.
Dit was gewoon een jammer gebeuren, met rare gevolgen.
thnx dude maa rik ken eric neit (kan geen frans)
dus weet ook neit wat hij schold:p

maar van zijn eerst plaats tjah dat is ook vanwege zijn scooter hij weet zelf wel dat in technische circuit neit helemaal kan volgen.
 
Originally posted by XZcute
Eerste in klassement is nog steeds geen excuus om zo te reageren ... |(
Ik denk dat jij op zo'n manier ook niet graag je eerste plaats zou willen zien verdwijnen.
 
Originally posted by Benelli_BMW
Ik denk dat jij op zo'n manier ook niet graag je eerste plaats zou willen zien verdwijnen.
dat is wel zo maar zijn eerst plek hield hij toch zoeizo niet:X

btw had 2de manche ook zoiets als dit meegemaakt met koen weytens dusjah zei toch ook niks of deed niks:|

maargoed ik ga geen klacht indienen maar als hij de andere x moeilijk doet ofzo.....
 
Erg zwak om zo te reageren, als je dr niet tegen kan als er iets fout gaat en dan agressief gaat doen, doe dan gewoon niet mee fzo.

Komt er min of meer op neer dat hij niet echt tegen zijn verlies kan.
 
Back
Top