Racen in Belgie = klop krijgen???

Ik heb ze allebei gezien. Vind het maar een vage actie, hij wordt nogal aggresief:| Kerel remt overigens wel erg laat:D maar toch, dit kan je toch gewoon in het hokje van de "race ongevallen" stoppen lijkt mij. Je hoeft niet echt te gaan stressen zoals die kerel...........mja dat is mijn mening:)
 
maar lambot heeft volgens mij wel een hoege dunk van helzelf enkel en alleen omdat hij gesponsort wordt door malossi
 
Originally posted by Pinasco Nitro
Wat gebeurd er wanneer Lambot achter Dnapower aan gaat?

ik denk gewoon dat timmy gas bij geeft en lambot blijft staan of er nog probeert achteraan te lopen
 
Originally posted by ziko
ik snap eigenlijk niet goed hoe timmy daar in godsnaam zijn bocht neemt :?

gewoon (te) laat remmen lijkt mij hier het geval. Hij probeert in te halen maar remt zo laat dat hij niet goed kan insturen.
 
iedereen gaat meer buitenkant binnenkant buitenkant

maar timmy gaat idd direct langt de binnekant en rijdt dan gewoon ff rechtdoor
het lijkt wel of hij met opzet iemand ramt om toch nog de bocht te kunnen nemen:|

lambot zijn reactie snap ik wel ergens (ik zou er ook niet mee kunnen lachen) maar er zijn grenzen he 8P
 
aardig gek!!
Waar slaat dat op om tegen een scooter aan te schoppen!!
Vind ik bepaald zeer zwak!!
En die mensen houden hem echt goed tegen:S:S
 
Die dewd kwam niet goed aan bij de bocht , dat was zijn fout , maar als je dan per ongeluk iemand van de baan afrijdt is het belachelijk dat mensen die andere gast tegen moeten houden omdat je anders een paar klappen krijgt.

Zijn fout , maar reactie slaat gewoon helemaal nergens op ! :|
 
Reactie is inderdaad erg zielig... kom op zeg, kan toch gewoon gebeuren als je vlak achter elkaar/naast elkaar rijd op zo'n circuit (in het algemeen dan)
 
deze actie was dus echt wel gemeend, zulke profs weten hoe ze moeten rijden en een bocht moeten nemen

je ziet dat hij extra laat draait en nog ff rechtdoor rijdt,
om die andere ff te rammen...
 
Originally posted by Geoffrey
deze actie was dus echt wel gemeend, zulke profs weten hoe ze moeten rijden en een bocht moeten nemen

je ziet dat hij extra laat draait en nog ff rechtdoor rijdt,
om die andere ff te rammen...

lol,

om welke reden zou je nu in godsnaam iemand willen rammen, als je weet hoeveel geld er in zo een scooter + uitrusting zit dan doe je zulke dingen gewoon niet met opzet, volgens mij remde tim iets te laat omdat hij aan het inhalen was en was de andere gewoon de verkeerde man op de verkerde plaats,
maar hij had niet als een heethoofd moeten reageren....
 
Hij komt ws gewoon te hard aan en kan niks anders dan heel ff rechtdoor te gaan anders knalt ie zelf op de grond en neemt ie meerdere mensen mee...
 
is mss wel waar ja, maar hoe hij tegen die ander aan botst zal hij zelf niet veel schade hebben hoor, want het is puur de kap alleen


ja hij komt in vrij hard aan en hij wil inhalen, maar volgens mij zat er ook een vleugje 'opzet' in ;) :)
 
he mensen ik ben dus timmy van donderen ,
ik zal het eens uitleggen hoe het ging precies.
ik zat inmiddels al 2/3 rondjes achter steve holvoet en lambot!
dus ik zag een gat langs binnen(voor te inhalen) lambot remde redelijk vroeg(oke ik iets te laat maar lambot ging echt te ver naar buiten!dus zag een gaatje
btw(de blauwe vlag ging toen voor hem)
ik remde zo hard mogelijk kon neit harder remmen als ik niet die kant stuurde dan ging ik onderuit en nog veel meer mensen(ook lambot)misschien ree dik dan wel recht over lambot ,kon namelijk niks anders dan dat
 
Last edited:
Schorsen die handel !!!

Djeezes ... als je zo al gaat reageren blijft het niet tof ...
Natuurlijk niet plezant als je van het circuit wordt gereden ... maar om dan de rambo gaan uit te hangen ... :| |(
 
hm das gewoon te laat geremd , overkomt de beste wel is , t'is een beetje een incident dat onder de categorie 'dit is racen' valt

beetje ZEER lamme actie van LAMbot , echt triest , vind het overigens knap van timmy dat hij zo kalm blijft, ik zou die gast zo in z'n helm hebbe geramd ... je weet gewoon dat zoiets kan gebeuren , ik snap overigens ook niet dat iemand het gedacht 'met opzet' op tafel kan leggen, wie in z'n gezond verstand gaat een racescooter waar mss 2500€ oid materiaal in zit riskeren om van een concurent af te zijn ...

zielig incident , lambot zou mijn part al z'n kampioenschapspunten moeten inleveren, imo de zwaarste straf ...
 
Last edited:
Ik ken Tim, en hij zou nooit van ze leven iemand expres rammen ! Net wat er wordt gezegd, het hoort bij et racen, je kan nou eenmaal niet elke bocht of situatie perfect inschatten, en als je probeert te winnen, horen daar risico's bij... En dan gaat et soms niet zoals je zelf wou...

Het is vervelend voor lambot, maar zo'n reactie is wel erg overdreven, en dat verdient Tim duidelijk niet !
 
Back
Top