Racen in Belgie = klop krijgen???

echt knap dat die kerel op die scooter zo rustig blijft!!
Zeer zwak als je zo gaat reageren zoals zovele zegge het hoort er bij.
Als hij wil inhalen en te laat remt en hij raakt iemand dan ga je niet zo reageren ik zou hem schorsen of iets dergelijks
 
kerels, jullie zouden ook vies opgefokt zijn als ze je zo onderuit rijden,, denk niet dat je er rustig bij zou blijven.. mja scooter in de prak kloppen is wel wat overdreven, zeker wat ie met die uitlaat deed :L
 
woot.. check die beweging ook als die opstaat..

Echt zo'n beweging naar ze keel van,.. jij gaat eraan ofzo,

of wil die ze helm afdoen ofzo.. tis in ieder geval erg vreemd.
 
Originally posted by evo racer
kerels, jullie zouden ook vies opgefokt zijn als ze je zo onderuit rijden,, denk niet dat je er rustig bij zou blijven.. mja scooter in de prak kloppen is wel wat overdreven, zeker wat ie met die uitlaat deed :L

Ja ... ik zou ook vies opgefokt zijn ... maar dan kan je pissed zijn en eens iets tegen die kerel gaan zeggen ... desnoods wat roepen ... maar direct beginnen met schoppen etc, gaat een beetje te ver ... Lambot word zeker weer "Rocky of the year"

BTW ... wat deed die met die uitlaat ?? niet te zien op het filmpje ... en ik was er niet bij deze keer :'(
 
Originally posted by Lor
woot.. check die beweging ook als die opstaat..

Echt zo'n beweging naar ze keel van,.. jij gaat eraan ofzo,

of wil die ze helm afdoen ofzo.. tis in ieder geval erg vreemd.

Ja die beweging had ik ook al opgemerkt ... |(
 
jah ik kan wel rustig blijven:d
moest wel anders nog meer gezeik of ik kans op schorsen.
thnx jur
ik was eenmaal sneller

(2de reeks haalde ik hem weer in:)(niet niet met ramme;)
ik zou nooit me scooter willen kapot hebbe zeker neit!
ik betaal alles aan me eigen scooter(lambot niks:()
maarjah
iedereen zegt klacht indienen maar je meot ook naar de gevolgen kijke wil het wel doen maar.weet niet of dat het beste is ivm gezeik achteraf

(offtopic vegucci nog pics of me of filmpjes?:#
 
Het is niet de eerste keer dat Lambot zo reageert. De mensen die in 2002 in Macon gereden hebben kunnen dat bevestigen: toen had hij het samen met "Racing Team Charleroi" het op de mensen van KW en Mayaert gemunt. Kerel is meestal veel te opgefokt. Volgens mij heeft Timmy hier echt niets met opzet gedaan, als je mee vooraan rijdt en het loopt lekker wil je ook wel eens inhalen. Dit valt imo in de categorie 'dit is racen', er kan altijd iets verkeerd gaan en dat je daar zo op reageert vind ik zielig...
 
Originally posted by Sebbe
Het is niet de eerste keer dat Lambot zo reageert. De mensen die in 2002 in Macon gereden hebben kunnen dat bevestigen: toen had hij het samen met "Racing Team Charleroi" het op de mensen van KW en Mayaert gemunt. Kerel is meestal veel te opgefokt. Volgens mij heeft Timmy hier echt niets met opzet gedaan, als je mee vooraan rijdt en het loopt lekker wil je ook wel eens inhalen. Dit valt imo in de categorie 'dit is racen', er kan altijd iets verkeerd gaan en dat je daar zo op reageert vind ik zielig...
thnx sebbe
ik wou idd inhalen zie maar naar het filmpje lambot ging te ver naar buiten(een gat) en ik dook erin)
 
ik heb maar 3 woorden

wat een mafkees..
hij was behoorlijk driftig volgens mij!
tering hé en die timmy staat echt zo te kijken van "wat doet hij nou moeilijk" :W
 
Originally posted by CremersTjoen
ik heb maar 3 woorden

wat een mafkees..
hij was behoorlijk driftig volgens mij!
tering hé en die timmy staat echt zo te kijken van "wat doet hij nou moeilijk" :W

dat dacht ik op dat moment echt
 
Originally posted by XZcute
Ja ... ik zou ook vies opgefokt zijn ... maar dan kan je pissed zijn en eens iets tegen die kerel gaan zeggen ... desnoods wat roepen ... maar direct beginnen met schoppen etc, gaat een beetje te ver ... Lambot word zeker weer "Rocky of the year"

BTW ... wat deed die met die uitlaat ?? niet te zien op het filmpje ... en ik was er niet bij deze keer :'(
hij gaf net opt laatste een vette trap tegen de tailpipe, uitlaat kapot denks8P
 
Die Mafkees moet geschorst worden!!!!!!

Jemig ja gaat toch niet lopeb trappen en trippen8P hebben sommigen mensen in NL ook al last van

Gr Kerv -:-
 
Je had je tenminste kunnen verdedigen.. allez dat is mijn visie ervan toch. ZEKER als je je scooter volledig zelf betaald..
 
bwt jongens de uitlaat heeft hij neit eens aangeraakt(gelukkig)
hij trapte op eht laatst tegen me achterlicht!!!
alleen me kap onder me buddy is gescheurt

offtopic(kerv wil jij je mail msn adrse ff pmen had je laatst in me lijst maar heb nu nieuw mail adres)


wie zegt klacht indienen?
 
Originally posted by Geeker
Je had je tenminste kunnen verdedigen.. allez dat is mijn visie ervan toch. ZEKER als je je scooter volledig zelf betaald..

idd scooter heb ik alles voor betaald(behalve dpr pijp)thnx piet van DPR:)
 
ej

Originally posted by evo racer
ow ik dacht dat ik een lekke uitlaat hoorde toen je wegreed, mja heb je hm eigenlijk nog gesproken na de race ofzo?
toen ik daar weg ging draaide de moter niet!
ik liep weg.dacht zo van kan beter weggaan anders....blijft het duren.
meteen erachter moest ik en die gast mee in de kantine uitpraten ofzo;
dus ik heb het uitgelegd waardoor het kwam...
maarjah moest hande schudde op de foto
 
Ik zou voor de grap eens die 2 videobeelden op Cd zetten, daarmee naar de organisatie gaan, Kijken wat hun er van zeggen ofzo..
 
Back
Top