Originally posted by evo racer
kerels, jullie zouden ook vies opgefokt zijn als ze je zo onderuit rijden,, denk niet dat je er rustig bij zou blijven.. mja scooter in de prak kloppen is wel wat overdreven, zeker wat ie met die uitlaat deed :L
Originally posted by Lor
woot.. check die beweging ook als die opstaat..
Echt zo'n beweging naar ze keel van,.. jij gaat eraan ofzo,
of wil die ze helm afdoen ofzo.. tis in ieder geval erg vreemd.
thnx sebbeOriginally posted by Sebbe
Het is niet de eerste keer dat Lambot zo reageert. De mensen die in 2002 in Macon gereden hebben kunnen dat bevestigen: toen had hij het samen met "Racing Team Charleroi" het op de mensen van KW en Mayaert gemunt. Kerel is meestal veel te opgefokt. Volgens mij heeft Timmy hier echt niets met opzet gedaan, als je mee vooraan rijdt en het loopt lekker wil je ook wel eens inhalen. Dit valt imo in de categorie 'dit is racen', er kan altijd iets verkeerd gaan en dat je daar zo op reageert vind ik zielig...
Originally posted by CremersTjoen
ik heb maar 3 woorden
wat een mafkees..
hij was behoorlijk driftig volgens mij!
tering hé en die timmy staat echt zo te kijken van "wat doet hij nou moeilijk" :W
hij gaf net opt laatste een vette trap tegen de tailpipe, uitlaat kapot denks8POriginally posted by XZcute
Ja ... ik zou ook vies opgefokt zijn ... maar dan kan je pissed zijn en eens iets tegen die kerel gaan zeggen ... desnoods wat roepen ... maar direct beginnen met schoppen etc, gaat een beetje te ver ... Lambot word zeker weer "Rocky of the year"
BTW ... wat deed die met die uitlaat ?? niet te zien op het filmpje ... en ik was er niet bij deze keer :'(
Originally posted by Geeker
Je had je tenminste kunnen verdedigen.. allez dat is mijn visie ervan toch. ZEKER als je je scooter volledig zelf betaald..
toen ik daar weg ging draaide de moter niet!Originally posted by evo racer
ow ik dacht dat ik een lekke uitlaat hoorde toen je wegreed, mja heb je hm eigenlijk nog gesproken na de race ofzo?
Originally posted by DNa power
(offtopic vegucci nog pics of me of filmpjes?:#