Racen in Belgie = klop krijgen???

Advertisement - register to remove this

ow ja.. de oorzaak hiervan was dit incident


dus was Tim Vandonderen inderdaad wel in fout..
maar de reactie van Eric Lambot vond ik toch wel ietsje overdreven..
 
Dat is wel heel volwassenen, vooral dan nog wat op de scooter staan stampen. De oorzaak ga ik niet downe, nog eens een half uur. Ik hoop dat hij geschorst word!
 
worden er daar zoveel mensen door malossi gesponsord of is het gewoon omdat het een vet kleurtje is :)
 
Jezus, dat ie zo rustig blijft zitten :? , had die kerel allang tegen de vlakte gewerkt als ie zo debiel tegen je scoot staat te trappen :|
 
mja en scooterraces heb je zoiets als vlamingen tegen de walen.
en ook dat timmy bija alles zelf betaald en zit nu in zijn 2e seizoen; en lambot ook maar is van eerste jaar gesponsord geweest door malossi want was vorig jaar rookie of the year(kdenk als ge door malossi gesponsord word da da nie moeilijk is)


kben filmje nog aant downen verdere commentaar volgt
 
mijn grote excuses voor de snelheid (of traagheid).

Ik had niet zo'n belasting verwacht.

Morgen verhuizen de files naar een snellere verbinding.
 
Originally posted by dani
worden er daar zoveel mensen door malossi gesponsord of is het gewoon omdat het een vet kleurtje is :)

osaer : pakje gesponsord
lambot : scoot gesponsord
weetie (roobrouck) : alles gekocht

en ivm de kleuren.. is makkelijk.. als je stukken besteld krijg je ze dan niet iets sneller
+ de merendeel racet voor shops die malossi dealer zijn..dus pronken ze daar graag mee.
 
mja 2e filmpje is dat timmy eigenlijk binnekant bocht da pas afsneit voor lambot tegen lambot botst en lambot van baan vliegt


maarja ik vindt het gewoon "top" dat timmy niks terug deed misschien puur uit schrik of puur uit verstand.
ik vindt dat lamot zich wreed pretentieus gedragen, als ik het aan de hand zouw hebben ik nam scoot op en reed door alsof er nisk aan de hand is dir is nog maar 2e race van het seizoen en dus nog genoeg races om schade in te halen
 
Back
Top