race uitlaat

tuner_dennis

Well-Known Member
hallo, ik heb eens een vraagje, ik zou graag een andere uitlaat laten steken onder men booster maar ik wil 55 blijven rijden, ik ben is naar de scooterwinkel in men dorp geweest maar hij zegt dat je met zo'n andere chap zowiezo harder gaat rijden maar ik geloof daar maar weinig van eigelijk. Wat denken jullie, kan je met een andere chap (bidalot) 55 blijven rijden?
 
Advertisement - register to remove this

dat is tog ook niet standaard vriend, de snelheid moet je miss wel zien als teller snelheid kan afwijken van egte kmh he

50kmh
standaard is gewoon alles origineel houden ook uitlaat en vario enzo... dat is standaard

65/70kmh
als je dan ontgrenst haal je de vario ring eruit en verander je een sproeiertje en haal je de prop uit je uitlaat...

70kmh en harder
opvoeren is andere onderdelen kopen voor je scooter zoals een snellere uitlaat (yasuni, gianelli), cillinder, grotere carb 17,5mm bijvoorbeeld.

ik adviseer je om als je alleen een uitlaat wil die er mooi uit ziet een chrome uitlaat te kopen, geen last van roest en dergelijke, en langs je dealer gaan en vragen of hun hem zo willen afstellen dat ie niet harder gaat dan 60/65 maar wel lekker optrekt

succes ermee


beste vriend heb zelfs geen teller gewoon met auto achter mij aan gemeten
en zelfs met een standaard blok gaat dit met ori uitlaat prop eruit en vario harder begrenzen maar je je ziet maar rij er met de mijne al een 2 jaar zo en nooit probs
 
Back
Top