race uitlaat

tuner_dennis

Well-Known Member
hallo, ik heb eens een vraagje, ik zou graag een andere uitlaat laten steken onder men booster maar ik wil 55 blijven rijden, ik ben is naar de scooterwinkel in men dorp geweest maar hij zegt dat je met zo'n andere chap zowiezo harder gaat rijden maar ik geloof daar maar weinig van eigelijk. Wat denken jullie, kan je met een andere chap (bidalot) 55 blijven rijden?
 
Advertisement - register to remove this

je bekijkt een snelle uitlaat gewoon verkeerd , een snelle uitlaat is gemaakt om de scooter sneller te laten lopen , ga je dit begrenzen druist dat tegen alles in waarvoor de uitlaat is gemaakt , nogal logisch dus dat ie dan juist averechts reageert , ofwel voor geen meter loopt , hij haalt bij langena niet het toerental waarop de uitlaat wel maximale prestaties geeft.

je moet een uitlaat als iets zien wat een funtie heeft , niet als versiering...
 
nog eens een vraagje, ik had aan men scooterdealer gevraagd voor andere trekveren, en hij zei ja uw standaard trekvere zijn afgesteld zodat ze op hun hardste trekken en heb me ook laten vertellen dat andere trekveren slecht is op een standaard uitlaat (weet niet dat dat klopt maar zo schadelijk kan het niet zijn eh *-)
zouden andere trekveren nu kunnen helpen om harder te trekken in dit geval
 
Heb nog een vraagske, ik was naar men scooterverdeler geweest voor nieuwe trekveren om harder te trekken, en die zei ja uw standaard veren staan op hun hardste trekken en heeft geen zin dat je er andere in steekt en hij zei ook dat het niet echt goed is voor je standaard uitlaat (weet niet of dat nu echt zo kwa kan echt schadelijk kan het toch ni zijn...)
zoude in dit geval nu andere trekvere helpen ofni ?
 
standaart hard gaan kan niet
standaart hard optrekken kan ook niet

Mits het ontgrensd, en voorzien van wat snellere onderdelen is


effe verbetere standaard hard gaat zeker wel..
ik heb maar een mk50cc, 17.5 carbu. mallosi vario en yasuni R (ongrenzt)
bij men vario een ringetje bij gestoken maar wel wat toere maar ik trek echt als een gek en rij maar 52.5 dus... het kan allemaal.
gewoon niet te lang volgas geven en goed laten warm draaien.
 
effe verbetere standaard hard gaat zeker wel..
ik heb maar een mk50cc, 17.5 carbu. mallosi vario en yasuni R (ongrenzt)
bij men vario een ringetje bij gestoken maar wel wat toere maar ik trek echt als een gek en rij maar 52.5 dus... het kan allemaal.
gewoon niet te lang volgas geven en goed laten warm draaien.

dat is tog ook niet standaard vriend, de snelheid moet je miss wel zien als teller snelheid kan afwijken van egte kmh he

50kmh
standaard is gewoon alles origineel houden ook uitlaat en vario enzo... dat is standaard

65/70kmh
als je dan ontgrenst haal je de vario ring eruit en verander je een sproeiertje en haal je de prop uit je uitlaat...

70kmh en harder
opvoeren is andere onderdelen kopen voor je scooter zoals een snellere uitlaat (yasuni, gianelli), cillinder, grotere carb 17,5mm bijvoorbeeld.

ik adviseer je om als je alleen een uitlaat wil die er mooi uit ziet een chrome uitlaat te kopen, geen last van roest en dergelijke, en langs je dealer gaan en vragen of hun hem zo willen afstellen dat ie niet harder gaat dan 60/65 maar wel lekker optrekt

succes ermee
 
Back
Top