race uitlaat

tuner_dennis

Well-Known Member
hallo, ik heb eens een vraagje, ik zou graag een andere uitlaat laten steken onder men booster maar ik wil 55 blijven rijden, ik ben is naar de scooterwinkel in men dorp geweest maar hij zegt dat je met zo'n andere chap zowiezo harder gaat rijden maar ik geloof daar maar weinig van eigelijk. Wat denken jullie, kan je met een andere chap (bidalot) 55 blijven rijden?
 
Advertisement - register to remove this

ik dacht laat ik het niet zeggen en gewoon antwoord geven :p

laat ik maar helemaal niet zeggen wat ik van begrensde snelle uitlaten op een scooter vind :X

en komt bij dat de standaard uitlaat juist beter trekt , als je een begrensde snelle uitlaat er zo onder zet begrend zal ie echt voor geen meter optrekken , hij mist dan gewoon helemaal het doel waarvoor hij is gemaakt ;)
 
weet ik ook, maar ik wou gwn voor de look en voor het optrekken en mss het geluidje:d zo'n chap laten steken maar ik wou zeker en vast geen prestatie verliezen en niet te hard willen rijden want heb nogal slechte ervaring met de flikke:p, maar het gaat dus blijkbaar niet
 
ik herhaal het nog maar is...

als je hem begrenst laat blijft je top laag, het optrekken blijft bagger.

Ik had met mijn rox/Yasuni Z/delta clutch een top van 65 km/h en 0,9 Kw op de rollerbank. Ik had zelf een andere begrenzer gemaakt in de bocht zodat ie wat harder liep dan met de originele begrenzer.
 
Back
Top