Race 14 Berghem 18 september

Status
Not open for further replies.
g-one gelukkig is de buit al binnen want vanaf het moment dat ik kampioen ben geworden heeft dat ding niet meer goed gelopen.[/QUOTE said:
Tja,......en wat zeggen we dan Tino ?.........................Malossi.


Bwahahahha :p
 
godver, ik kom dus niet meer... mn vervoer heeft op het laatste moment afgzegt, zeeeeeeeeeeeeeer balen dus :( Succes iedereen morgen!!

-x-
 
Twin said:
g-one gelukkig is de buit al binnen want vanaf het moment dat ik kampioen ben geworden heeft dat ding niet meer goed gelopen.[/QUOTE said:
Tja,......en wat zeggen we dan Tino ?.........................Malossi.


Bwahahahha :p

Nee,
we zeggen dan...

"dat overkomt de beste"


bwahahahahaha :L
 
Ik ben morgen ook aanwezig om weer eens rond te snuffelen in het wereldje :)

Iemand plekkie over bij zijn bus voor een gezellig praatje over de gemiddelde kosten etc zodat ik mijn budget voor 2005 ook kan gaan opstellen? :)
 
std:

1. Arno +ralf+
2. Rob
3. Jasper

Top:

1. Rik +ralf+
2. Kerv
3. Ge

Rodney, die eigenlijk 1e was geworden in std, gediskwalificeert wegen inhalen onder geel... erg jammer.
 
Tering, wat was de std A weer megavet!!! Echt geweldige noten . Erg jammer van de slechte start van Fred Koopmans, want die had ook een veel betere plaats kunnen behalen. En Rodney was gewoon the Best!! mja, regels zijn regels...
 
Rodney was idd de beste vandaag... en fred idd jammer van de start, anders had hij zeer ws hoog geeindigd...Maar idd erg spannend enz...

Hier ook erg genoten; en Yorinde Moll (bouwvakker!) :love:
(komen ongetwijfeld foto`s van hierzo)

Tinne..
 
Last edited:
zo , net weer terug :) , heb slecht gereden door slecht lopen en slechte veering van de scooter en verder had ik er dus ook geen zin meer aan ,was toch laatste race :p

ben in de race ermee gestopt omdat ie erg inhield in 1keer , naja jammer maar gebeurd nou eenmaal...


was iig leuk er bij te zijn in Berghem!
 
trouwens wel stoer van van: Cpi racing team! hij boek nog steeds vooruitgang! hij zegt ikke ga doen, jullie lachen. hij maakt waar, jullie stil! ik knap vinde van hem hoor! :P

en dat rodney gekwalificeert is , is racen en daar zijn regels bij dus niet zeggen dat het komt door rodney!
 
dani said:
de Mastrubeer service.

bel en kom!

:p
kdacht al wel dat Dani een van de eerste zou zijn die "ff ging Quoten""
bedankt Vriend!!:#:#
verder feliciteer ik Arno van harte met zijn overwinning (het is hem van harte gegund), persoonlijk vond ik Creep oftewel Leroy ontzettend hard gaan, en liet#94 zien dat de scoot ook voor turntoestanden gebruikt kan worden (radslag overslag uitvoering7,2 techniek 9,4) Zoals Tinne zei Rodney ging heel hard helaas onder geel iets te hard!!

voor de top feliciteer ik Rick "bravehart" met z'n overwinning! liet Caravan (oftewel Kamikaze Kerv zien dat hij ook constant kan rijden 2e plaats! (profischat!!) :) en Ge ondanks het mindere vermogen toch nog 3e


en jullie weten het Mastrubeerservice het Geile Beerke:#:#:#
met dank aan Daniel (vriend) *D *D :henko: :r
 
joop timmer said:
trouwens wel stoer van van: Cpi racing team! hij boek nog steeds vooruitgang! hij zegt ikke ga doen, jullie lachen. hij maakt waar, jullie stil! ik knap vinde van hem hoor! :P

en dat rodney gekwalificeert is , is racen en daar zijn regels bij dus niet zeggen dat het komt door rodney!

ik heb deze tekst nu al 4 keer gelezen, en echt waar ik snap er geen kanariepietje van, wat bedoel je nu met het feit dat Rodney gekwalificeert is? en dat dat racen is, en dat ie daar niks aan kan doen?? ik ben volgens mij oliedom maar deze tekst snap ik ECHT niet???? :rolleyes:
iig groeten van mike
 
Std A was idd weer erg spannend.

Ik heb Tinne gezien +ralf+ , alleen bedenk nu pas de naam erbij :x

De valpartij van #94 was ook erg spectaculair, en de 5 anderen die in die bocht gingen ook geweldig.
 
joop timmer said:
en dat rodney gekwalificeert is , is racen en daar zijn regels bij dus niet zeggen dat het komt door rodney!
Bedoel je nu "omdat het Rodney is" dat hij altijd gekwalificeert is (omdat hij juist rodney is???) en dat dat de Nieuwe regels zijn!!??
Tja inderdaad daar kan Rodney dus niks aan doen!!

dan heet ik volgend jaar Ook Rodney!! (kwalificeer ik mij gewoon altijd) *D
 
Joor said:
Ik denk dat Fred ook weer eens gaat scoren, maar maak geen top3. Verder denk ik dat het gevecht niet zo close zal zijn als iedereen denkt. Kijken wie er gelijk krijgt :)

Toch 4e die ouwe ;) Met achterstand als laatste gestart.
 
Status
Not open for further replies.
Back
Top