Race 14 Berghem 18 september

Status
Not open for further replies.
Valentino... said:
Het verschil is "drastisch" te noemen vind ik...............

-:-
Ja, maar hij liep wel kapot, wat al eerder gebeurd is. Als hij heel blijft loopt het verschrikkelijk hard, maar volgens mij is dat alleen aan het begin van het seizoen gelukt bij Paul. Daarna reed hij of verschrikkelijk hard en ging het kapot, of reed het wat minder hard en ging hij wel door tot de finish.
 
En ??? wie gaat voor de 50,00 euro'tjes :#:#:#??? BTW BTO oftewel Keessie "the longsome Cowboy" geeft iedereen een pilsje als ie de Pole pakt :) :#:#
 
grote problemen gehad van de week na de uitval in zwolle, d8 dat m´n big-end verrot was. dit bleek dus niet zo. (onsteking kreeg kuren als hij errug heet werd)

gisteren proef gereden deed het niet zoals ik wilde hup op de test bank huppa 2 pk weg.

hele vrijdag bezig geweest en nog steeds niet het oude vermogen scheelt ca.1,6 pk duzzzz...........morgen maar ff kijken hoe het gaat.

gelukkig is de buit al binnen want vanaf het moment dat ik kampioen ben geworden heeft dat ding niet meer goed gelopen.
 
he Ge maak gebruik van tinos actie, paar kratjes pils en je hebt een Extra pk'tje (2 pkvoor een kratje) volgens wellingelichte bron!
 
iik ga de bus straks maar is inpakken en dan op tijd naar bed....
en maar kijken hoe die het morgen doet hoop het beetje goed ...
iedereen in ieder geval tot morgen!!!
+ralf+
groet Arno
 
Beerke said:
he Ge maak gebruik van tinos actie, paar kratjes pils en je hebt een Extra pk'tje (2 pkvoor een kratje) volgens wellingelichte bron!

Of je drinkt zelf wat biertjes voor de wedstrijd, dan rem je zeker als laatste voor de bocht *D
 
string.jpg
 
Status
Not open for further replies.
Back
Top