raar toerenverloop

Zitten je gewichtjes er al lang in?
heb dat nu ook, maar is geleidelijk aan gekomen, kan daaraan liggen, kost weinig om het eens te proberen hé

Sja werken en sparen dan maar heh...:)

Ik had ook toerenproblemen met men polini vario (die dus overrange was) en hij trok wel lekker alleen gingen de toeren eruit als ie bij z'n top kwam...|(

Ori vario er terug in... en toen deed ie het weer goed...:)

Kan het trouwens zijn dat ik je al eens heb zien rijden? ik woon in Hulst namelijk.

Originally posted by Heineken
Sja werken en sparen dan maar heh...:)

Kan het trouwens zijn dat ik je al eens heb zien rijden? ik woon in Hulst namelijk.

Dat zou makkelijk kunnen ja, ik rij wel eens door hulst *D

aha... waar staan trouwens foto's van je scoot ik kon ze niet vinden in de search en op scooterbase...

setup ziet er wel snel uit trouwens...:)

Aeroxrulezz... Als het echt 1 sec nadat de koppeling pakt optreed is het nogal simpel. Zeker omdat je zegt dat ie daarna wel cnstant doorloopt.

Je koppeling kan slippen na het aangrijpen, maar wat je schetst lijkt het meeste op slip in je v-snaar. Draai een halve mm van je variobus af en kijk of het beter is, je kunt altijd weer vulringen gebruiken.

Originally posted by Joor
Aeroxrulezz... Als het echt 1 sec nadat de koppeling pakt optreed is het nogal simpel. Zeker omdat je zegt dat ie daarna wel cnstant doorloopt.

Je koppeling kan slippen na het aangrijpen, maar wat je schetst lijkt het meeste op slip in je v-snaar. Draai een halve mm van je variobus af en kijk of het beter is, je kunt altijd weer vulringen gebruiken.

maar hij heeft al een malossi v-snaar die breder is als de standaard snaar, is dit nog niet geneg dan?

dacht ik dus zelf ook :)

Kan het misschien zijn dat ie te lang is of zo???

Ik kan nog een sterkere drukveer pakken maar dit gaat ook niet echt helpen denk ik als mijn v-snaar niet slipt, neemt alleen maar meer vermogen weg ;(

Last edited:
Back