This is a mobile optimized page that loads fast, if you want to load the real page, click this text.

raar toerenverloop

Aeroxrulezz

HTC Tuning
Hallo,

ik had eens een vraagje:

Mijn scooter heeft in het begin een vage toerenverandering.
De koppeling pakt, hij maakt ong 9000 toeren, binnen 1 sec begint hij meer dan 11000 toeren te maken en daarna zakken de toeren weer tot ongeveer 9000 en rijdt hij mooi naar zijn top.

Mijn setup is:

Polini corsa 70cc
Dell'orto 19mm karburateur
Polini for race uitlaat
Polini krukas
Hebo vario
Polini speedclutch koppeling
Malossi v-snaar
Hebo zwarte drukveer (30%)

Weten jullie misschien hoe ik deze toerenwisseling eruit kan krijgen of dat er iets mis is met mijn scooter??? :'( :'( :'( :'( :'( :'(

dit klinkt misschien een beetje zielig maar is er echt geen goedkopere oplossing want m'n centjes zijn bijna op.

IEMAND????

Als het inderdaad aan je achterpoelies ligt, wat ik trouwens wel aannemelijk vind, is er niet echt een goedkopere oplossing.
Gewoon ff doorsparen dus voor een Speeddrive of Torquedriver.

weet iemand dit misschien zeker??

Kan het niet aan mijn drukveer liggen? maar het lijkt me sterk dat hij te slap is:?

Originally posted by Aeroxrulezz
weet iemand dit misschien zeker??

Kan het niet aan mijn drukveer liggen? maar het lijkt me sterk dat hij te slap is:?

is gewoon je gare 8erpoulie

Lijkt me niet, die drukveer moet sterk zat zijn.

Ik zou als ik jou was eerst een je poulie open halen, schoon maken en opnieuw lagervet erin. Scheelde al heel wat met toerenverloop bij mij (ok, ding had ook zijn beste tijd gehad... maar functioneert nu weer perfect)

Weet dat het niet de meest ideale oplossing is, maar dan rij je toch nog wat beter in de tijd dat je je centjes voor de torque bij elkaar scharrelt

misschien beetje offtopic, maar is die zwarte drukveer van hebo 30%??? dat ding knijp je namelijk net zo makkelijk in als een 15% drukveer van polini....

ok dan ga ik maar eens sparen voor een torquedriver of zow . kost wel weer 90 euro

Gezien die setup van jou heb je wel wat centjes neem ik aan..