PVL of HPI

Originally posted by djdjango
hoezo aanpassen van grondplaat en rotot :S:S vriend van zette hem er zow op niks aanpassen

als je een pvl ontsteking koopt inc grondplaat en rotor met de juiste conus erin hoef je niks aan te passen.

Maar als je gewoon een pvl koopt in een kart shop dan moet je zelf wel nog een grondplaat maken en de juiste conus draaien voor de rotor.

nee, das een groothandel ofzoiets.. heb daar al is proberen te bestellen, lukte niet echt.. en ze hebben daar alleen grondplaten op maat voor Mina, pia moet je zelf fixen denk..

Enrico@Sprinter said:
200 euro dacht het niet.. Hier kun je hem ook wel ergens voor rond die prijs krijgen hoor..

euroscooters (tjt ontsteking) 550 das die pvl
twins 550euro

ik bedoel maar... ff eerst goed kijken waar je hem koopt :D

550 voor een digi pvl, heb je er dan je eigen winst bovenop gezet ????

Ik mag geen prijs geven want dan zou het sluik reclame zijn, maar ze kosten veel minder.
Verder is dit grotenedeels een loos topic omdat we verschillende ontstekingen hebben van pvl die digitaal zijn maar hier worden ze over een kam geschoren.

Rotors, vonkenergie, piekspanning,curves,(al dan niet programeerbaar.)

Kortom te veel om specifiek toe te lichten.

Veel mensen kijken niet langer als de neus lang is en doen vervolgens uitspraken die de plank geheel mis slaan. Beter eerst weten waar je over praat( of zorgen dat je er meer van weet ) voor dat je jezelf voor schut zet.

Online shops weten vaak niet eens wat een curve is, dus ook hier beter naar een echte tuner voor het betere werk.

Voor de duidelijkheid bedoel ik mijzelf hier niet specifiek mee; Koopmans, Tino, De jager, Dila en tuners van andere takken van motorsport,weten ongetwijfeld hierover mee te praten.

Ja, hij vraagt dus gewoon waar die zo'n ding nog meer kan kopen, dan op die website, dus ik geef hem een adres waar die zekersteweten meer aan heeft dan die site...

Dus dan snap ik da woordje gelukkig nog niet, maar laat maar zitten.... : L

Back