Originally posted by Thunder-rox
ja maar toch ben ik nie veel wijzer...
want een pvl digitaal is compleet geen 280euro
das die analoge.
en ze lullen daar ook nog veel over die oude gare hpi moddellen
Originally posted by Sander
Rekening gehouden met:
- aanpassen PVL grondplaat?
- aanpassen PVL rotor?
Storing van PVL bobine en cdi?
Oftewel, Duurder, en meer gedoe.....echter wel lichter, en evt een andere ontstekings-curve.... het blijft een twist-punt...
Originally posted by Thunder-rox
en ze lullen daar ook nog veel over die oude gare hpi moddellen
Waarom is die minder dan? Zelf getest of gemeten? Onderbouw eens wat je zegt.Originally posted by Thunder-rox
ik had toevallig 1 die nie zo goed in staat meer was.
Maar een oud type hpi is echt wel minder dan een pvl digitaal
btw... de site van pvl is??
Originally posted by Thunder-rox
wat wil je met die link verder zeggen?
tis wel leuk om wat tips gelezen te hebben, en die curve verschil gezien te hebben (thanks btw)
maar de officiele pvl site staat er nie op.
Originally posted by Wille
http://www.pvl.de/
Moeilijk he om in de adresbalk www.google.be te drukken en vervolgens wat te zoeken op pvl |(
En wat ben je met deze officiele site, niks ben je ermee staat geen nuttige info op.
Indien je het vorige topic geheel gelezen had en ook die link die ik er neer gezet heb te gebruiken dan denk ik niet dat je nog veel (nuttige) vragen hoeft te stellen.
Originally posted by Xander
www.pvl-zuendungen.de
Kan je gewoon netjes een binnenrotor samenstellen. Met grondplaat en rotor voor mina kom je op 240/255 uit dacht ik.
Originally posted by Sander
Rekening gehouden met:
- aanpassen PVL grondplaat?
- aanpassen PVL rotor?
Storing van PVL bobine en cdi?
Oftewel, Duurder, en meer gedoe.....echter wel lichter, en evt een andere ontstekings-curve.... het blijft een twist-punt...