4 444IK444 Well-Known Member 6 November 2007 #1 hallo ik wil graag mijn standard puxh opvoeren. wat kan ik er aan doen? het is allemaaal standard. 50 cc
hallo ik wil graag mijn standard puxh opvoeren. wat kan ik er aan doen? het is allemaaal standard. 50 cc
melf #50 Well-Known Member 6 November 2007 #2 70cc erop zetten , goeie uitlaat , carburateursetje etc. een carburateur of spruitstuk uitboren is overigens niet goed..
70cc erop zetten , goeie uitlaat , carburateursetje etc. een carburateur of spruitstuk uitboren is overigens niet goed..
4 444IK444 Well-Known Member 6 November 2007 #3 ik denk er over na om er een 70 cc cilinder+ kop op te zetten met membraam en 15 mm cabreteur er op te zetten. Kan dat? Hoef ik dan geen andere krukas en andere laagers?
ik denk er over na om er een 70 cc cilinder+ kop op te zetten met membraam en 15 mm cabreteur er op te zetten. Kan dat? Hoef ik dan geen andere krukas en andere laagers?
Ramon Ferrari 6 November 2007 #4 Close. Voor uitleg; zie het andere topic dat je had aangemaakt met dezelfe vraag