Puch maxi standaard opvoeren.

Status
Not open for further replies.
als je geen lamp hebt weet je niet wanneer je contactpunten open gaan , je kunt niet alla Yomanda voelen wanneer de contactpunten ECHT open gaan namelijk , want als je kijkt zie je niet wanneer de contactpunten nou echt stroom door laten.

bovendien ligt het ook aan het toerental waarop je werkt...

zo staat bijv. mijn tomos die BEHOORLIJK wat toeren draait gewoon op 2 of 2,25 voorontsteking ongeveer...

teveel of te weinig voorontsteking is ook niet goed , daarom staat ie juist in het midden altijd goed.

iedereen geilt altijd op meer voorontsteking en hogere druk in de kop etc. , terwijl ze dan juist veel te ver gaan vaak,en geen idee hebben van wat ze nu eigenlijk doen , MAAR ze hebben wel veel voorontsteking (of het nou goed is of niet)

en zo zijn er nog VEEL meer gereedschappen die de meesten niet gebruiken , en juist meten = weten ;)
 
Last edited:
puch blok opvoeren zonder dat het geld kost

hallo, ik wil graag mijn puch motorblok opvoeren. ik weet niet precies waar ik moet beginnen :? help me alsjeblieft:p
 
Je neemt wel de moeite om dit topic op te zoeken, maar niet om het door te lezen. Doe dat eens wel!

Blijf je dan toch nog met specifieke/gerichte vragen zitten dan kan je daar je eigen topic voor openen.
 
Status
Not open for further replies.
Back
Top