This is a mobile optimized page that loads fast, if you want to load the real page, click this text.

Project: Ultimate Area


is niet zon hele raare opmerking hoor
zon laag mogelijk onafgeveerd gewicht komt tengoede aan de wegliging
op het moment dat jij gaat verchroomen zal dat gewicht groter worden en zal de wegliging iets minder worden ,maar of het gewicht ook zo erg toeneemt dat je het merkt dat denk ik nie
met polijsten haal je matriaal weg en neemt het gewicht dus af

als ik fout zit hoor ik dat graag

grreetzz tim
 
tsja ziet er aardig het zelfde uit
maar die foto heb ik nog nooit gezien. may be een vriend die ene keer foto heb gemaakt ofzo? :?
 
er staat toch bij dat hij hem in precies hetzelfde krijgt alleen andere kleuren ?
of stond erbij, ik heb nm vele advertenties gezien met zijn scooter erop :S
 
das wel mijn foto, die heb ik gemaakt toen mijn kappen net terug waren ,


ff wat project nieuws: Hebo manston 1 is gekocht, deze laat ik niet tunen alleen dit wordt mijn cilinder tot de volgende er is en die zal wel getuned worden!
 
echt supernetjes!!alles staat mooi bij elkaar

maar ff serieus je gelooft toch niet zelf dat je de eerste was met vlammen ?
 
Ultimate Area said:
nee, maar deze kleur heb ik nog nooit eerder gezien, en ik heb veel op internet rond gekeken!!!!!, maar nog nooit gezien

o ik schrok al

maar loop maar eens de bruna in ofzo en pak eens een custom bike magazine staan er zat in in die kleuren tijdje geleden iig wel maar maakt niet uit verder het blijft exclusief want het kost bergen met geld dus het is niet voor iedereen te kopieren.succes met je setup verder

mzzl [5th] klaas
 
k heb ff met tp carterkap en rempotjes en waterpomp naar jansen chroom gebracht en het was 150 euri exlusief, dus weer een hoop geld armer.