This is a mobile optimized page that loads fast, if you want to load the real page, click this text.

Project: SuperSonic

Goed bezig

Ik ben ook aan een sonic bezig en lijkt wel dat je ongeveer op de zelfde gedachte zit. Dan we die eerste foto,s op eerste pagina
Alleen word alles goud ipv orange.
Echt top dingetje. hoop dat die van ooit ook zo snel word

Johan... said:
Ja is goed, kom anders eens langs, die van jou kan ook nog wel wat power gebruiken

Nog meer 8P 8) maar komt goed

heb ook nog wat filmpjes van sprints van steven,stuur ik wel effe naar roderick als hij online komt

rs rullezzz said:
Nog meer 8P 8) maar komt goed

heb ook nog wat filmpjes van sprints van steven,stuur ik wel effe naar roderick als hij online komt

Kan je anders die filmpjes naar mij toe sturen Sibo? Want voordat Roderik weer online komt... dat duurt nog wel ff

Hey johan, tijd niet gesproken, moet binnenkort maar ffies komen kijken bij jullie hoe het met m'n evo cilinder staat.

hoor het wel

camera man mag wel wat meer oefenen met de cam stilhouden :#

wel nice filmpje trouwens verder idd

Gister de testbank naar mijn huis gereden om daar de sonic te gaan testen voor Lelystad. Gaf een flink kabaal, maar niemand heeft er toch last van. We zijn weer 25 runs en 6 tiende pk verder. We hebben nog een nieuwe verbrandingskamer getest, het vermogen bleeft echter exact hetzelfde, we hadden hier meer van verwacht. Hier zijn nog wat foto's van de opstelling.

Tot lelystad!

Ooi vet ding blijft het..+ralf+

Ik was die kerel die zondag wou banken, wat Sibo voor me gevraagd had..
Word nix meer voor lely denks??

Iig bedankt voor de moeite :* Wim..

Wim said:
Ooi vet ding blijft het..+ralf+

Ik was die kerel die zondag wou banken, wat Sibo voor me gevraagd had..
Word nix meer voor lely denks??

Iig bedankt voor de moeite :* Wim..

He, nee dat gaat niet meer lukken voor lely, daarna gaat et wel lukken, we horen et wel.
greetz

Te vet filmpje... Hopelijk komen der nog wat foto's en filmpjes van Lelystad.. Succes verder nog Johan, Roderick en Steven..!

Met nog een paar dagen te gaan voor Genemuiden zijn we erg druk bezig met het klaarmaken van de Supersonic. Het ding heeft iig. 1.3 pk meer power dan Damwoude, toch zijn we nog druk bezig met het zoeken naar meer pk's. We hebben een nieuw inlaattraject, dit werpt nog niet echt zijn vruchten af maar we zijn nog aan het testen. Met dit nieuwe traject hebben we ook een stabielere motorophanging, alleen maar hopen dat het meer pk's opleverd, anders gaat alles weer terug.

Stay tuned 8)