Project: SuperSonic

Ziet er goed uit,tijd was ook net

en het aantal pk wordt nog steed niet gemeld ?,laats bij boekelmer vroeg ik het aan roderick en toen zei hij niks :rolleyes:

maar zal wel goed zitte8)

wil zelf me scoot ook nog afstellen op een bank voor damwoude dus maby stuur ik wel een pm of bel roderick wel effe op of dat mogelijk is:)

Johan wie ben jij overegens?

rs rullezzz said:
Ziet er goed uit,tijd was ook net

en het aantal pk wordt nog steed niet gemeld ?,laats bij boekelmer vroeg ik het aan roderick en toen zei hij niks :rolleyes:

maar zal wel goed zitte8)

wil zelf me scoot ook nog afstellen op een bank voor damwoude dus maby stuur ik wel een pm of bel roderick wel effe op of dat mogelijk is:)

Johan wie ben jij overegens?

die jongen waar mijn scooter een hele tijd stond, de testbank heeft een aantalw eken bij hem in barsingerhorn gestaan:)

dieselmaniac said:
die jongen waar mijn scooter een hele tijd stond, de testbank heeft een aantalw eken bij hem in barsingerhorn gestaan:)

ahha

old skool member johanS woont toch ook in dat dorp? of ben jij dat johan..

Inderdaad. Roderik en ik hebben het laatste halve jaar deze testbank ontworpen en gemaakt. We beheren dus samen de testbank en daarnaast tunen we samen en delen we ervaringen en kennis.

hey ziet er egt vet uit ging ook wel goed hard jah op jubbega maar hoe heb jij dat gefixt met die 8ter veer die zat er scheef voor jah niet bang dat ut een keer gaat knappen en van welke scooter heb jij die 8terrem want bij mij was die veelste kort als ik op ging zitte remde die al of 8P

Ding ziet er echt strak uit, vind het echt de vetste sonic die ik ooit gezien heb:D
Zie hem wel weer staan @ damwoude hopen dat je dan net zo snel/sneller bent;)

Ik zie op de foto's in het damwoude deelnemers topic dat hij al flink is verandert.. is het niet eens tijd voor een update (ben best wel fan geworden van je sonic op smp vorig jaar) helaas niks meer van je gehoord daarna.

Zal even reageren voor de eigenaar. Hij is zelf druk bezig samen met Johan om dingen te testen en te verbeteren, maar zoals de scooter eruit zag op jubbega zo zal hij er ook uitzien op damwoude.. Er staan wel leuke veranderingen op het schema, maar daar kunnen die jongens zelf meer over vertellen als ze willen.. groetjes

Update 07-06-2005

Gister even getest op de testbank na Damwoude waar we de derde plek hebben kunnen bemachtigen, scooter had +- 0.5 pk meer vermogen dan dat we heengingen. Dit kwam misschien doordat de nieuwe zuiger nu goed was ingereden in Damwoude :) We hebben toen nog even de kop en de cilinder eraf gehaald, zag er heel mooi uit, droog en licht bruin, scooter stond optimaal afgesteld.
Nu we de cilinder eraf hebben gaan we nog wat dingen veranderen met het oog op meer vermogen, zo zijn we weer een tijdje bezig op de bank. Ook zullen we wat verbrandingskamers gaan draaien en testen, wat we ook al voor Damwoude hebben gedaan. Voordat we dit alles gaan doen gaan we een vaste overbrenging maken want meten met een werkende vario is waardeloos, je ziet niet wat er gebeurd, of je ziet een beetje.
Hier is nog een verslagje van Damwoude.
Het seizoen verloopt voor ons tot nu toe erg goed en kan alleen nog maar beter worden door in Genemuiden er nog een beker bij te pakken.
Hier een foto van de bekers van Jubbega en Damwoude
[ir]http://www.euronet.nl/users/joopsol/Damw.%202005/DSC05595.JPG[/ir]

Groeten 8)

Back