cozmo
Retired
Ik snap niet op wie of wat je steeds doelt me loze opmerkingen. Volgens mij geeft iedereen zijn mening over jou scoot en tips + verbeteringen. Dit kan je zien als kritiek, maar ook als advies of persoonlijke mening. Als je het erg vind dat mensen zeggen van dit of dat is minder mooi dan moet je gewoon simpelweg je scooter niet als project op het forum zetten. Je kan er ook gewoon in 1x duidelijk bij zetten dat het deze x niet om het uiterlijk draaide maar om een lichte scoot. Ik vind het echter wel raar dat als er kritiek gegeven wordt mensen meteen in de aanval gaan. Ik probeer idd origineel te zijn net zoals vele mensen met mij. Dan is het altijd jammer om te zien dat iemand anders hetzelfde idee had of misschien wel van jou heeft afgekeken. Een sonic is een sonic idd, daar kan je niet omheen. Iedereen is vrij in zijn keuze van scoot en of ie hem qua uiterlijk vet wil maken. Jij gaat meer voor het motorische gedeelte, dat is nu duidelijk.Originally posted by 187Design
uhum, btje jammer nadat ik vroeg of iedereen zn loze opmerkingen voor zich wilde houden. Ik zeg toch dat het ons te doen was om een licht mina scootertje, en er even wat meer tijd in dit blok is gestoken! Maar ja sommige mensen denken dat ze het wiel hebben uitgevonden|(
Heb je misschien nog meer pics van je sonic? En wat ben je motorisch verder nog van plan? Of ga je eerst hier mee testen en dan verder met verbeteringen zoeken?