Project Slider

Status
Not open for further replies.

D.J

Pfew, al die draden
Project Slider LC

Project Slider

Omdat vorige topic dikke mess was, en beetje langdradig, een nieuwe :P

Oude: http://forum.scooterforum.net/forum/showthread.php?s=&threadid=46878

:: Verhaaltjen ::

Ik kocht mijn Slider toen ik 16 was :P en vond het helemaal te gek. Het was DE stunt scooter op dat moment, en ik vond het wel handig, dat als je op je plaat ging, dat je zo ongeveer maar 4 kapjes hoefde te vervangen. Hij zag er ongeveer zo uit (heb geen foto meer)

Zo zag hij er ongeveer uit, niet mijn foto
zwart.jpg

:: Op dit moment :# (niet meer actueel, kijk maar verder in project :# ::

jo1.jpg

jo2.jpg

1.jpg

2.jpg

3.jpg

4.jpg

5.jpg

6.jpg

:: Setup ::

- Hebo 70cc Alu
- Bidalot S2
- Dell Ortho 21mm
- Multivar
- Delta
- Fixed Poulie ding

Looks vind ik dus vrij belangrijk ook, en Marcel heeft ff klein soepje van de achterkant gemaakt zoals die nu in progress is (lees als nieuw ophangingspuntje fixen :P ) :

slider.jpg

:: Net gekochte stuff (17-02-2004) ::

scha2.jpg

scha3.jpg

scha1.jpg

:: Filmpje ::

Filmpjen

:: To Do ::

- Beter afstellen
- Kappen monteren
- Maybe ander blok ? :#

Voor de weg naar dit resultaat gaarne naar oude topic gaan :) :

http://forum.scooterforum.net/forum/showthread.php?s=&threadid=46878

Verder zal ik voortaan dus in dit topic gaan updaten :* Ook staat het dus een dezer dagen in de planning om de cilinder door een maat van me te laten bewerken. Oftewel zoveel mogelijk vermogen te halen uit zo'n blokje. Wat maybe dan wel niet gaat lukken, maar nooit geschoten is altijd mis.

Last edited:
Advertisement - register to remove this

die sr velgen zijn idd erg bruut voor de rest kan ie nog wel wat bcd spullen gebruiken

t gaat de goede kant uit :#
suc6 vedder mzzls polak

Nep ding :rolleyes: :P

Beter poets je hem op ofzo voor de foto en een keer met alle kappen...

Edit: Ik blijf erbij dat ik je vlam :W

Die slide pads gewoon eraan vast polyesteren! en dan opnieuw spuiten... das vernieuwend... en dan nog aerox voorkap lookalike ding

Volgens mij wel ja :p Kvind het wel een vet ding..alleen wat tips:

-spuit die onderste kap ook wit (maybe traanplaat erop)
-pleur die reflectoren van je voorvork.
-maybe koelkap leuk kleurtje?

gek die velgen hoor .... volgens mij had een slider dat ook uit de scooting tijdje terug :D die had er een lc dd blok onder :D gekke scoot :D

Originally posted by NeoGeniX
Volgens mij wel ja :p Kvind het wel een vet ding..alleen wat tips:

-spuit die onderste kap ook wit (maybe traanplaat erop)
-pleur die reflectoren van je voorvork.
-maybe koelkap leuk kleurtje?

Onderste kap ben ik atm nog mee bezig. Wil ws. voetplank plus onderkuip wit idd. Ook de buddy zal een witte zadelhoes krijgen, en de reflectoren zijn er ook al af. De koelkap zal ik een dezer dagen wel effe onder handen nemen :P

Verder iedereen bedankt voor de reactie's

DJ ik dacht dat je er van overtuigd was dat carbon membraam plaatjes goed genoeg waren? Zie nu toch een setje liggen :)

Had je trouwens die zwarte kluts veren nou al?

Owjah beter sloop je al die electra shit eruit en polyester je zelf (of dat laat je doen voor mijn part) een nieuwe achter en voorkap in elkaar op basis van de orgi shit :W

Owja, de helm (nieuw) koste 37.5 :# En elmo, wtf lul je nou. Daar zitten toch carbon klepjes bij :X Heb ik nog nooit eerder gehad joh sjembek :D

Huh dat heb ik er dan verkeerd neergezet, bedoelde dat je eerst zei dat de std. klepjes goed genoeg waren en dat je nu toch carbon plaatjes hebt..

Status
Not open for further replies.
Back