[Project] Receptor Runner [Sh-Tuned]

Toch maar vertrouwde AIM gehaald;

27.JPG

Ok w8 ff.....heb je die juicy runner met manston oid was het geloof ik ook nog staan? En wat heb je nogmeer, ik moet bijna huilen als ik dit allemaal zie. Ik ben al 3 jaar bezig aan 1 scooter, en jij bouwt 3 scooters in een jaar, met diverse setups allemaal 15-20 pk.....wat heb jij dat ik niet heb :D

En dat frame ziet er echt heel erg vet uit Rob, heel netjes allemaal!

Originally posted by Pronk
Ok w8 ff.....heb je die juicy runner met manston oid was het geloof ik ook nog staan? En wat heb je nogmeer, ik moet bijna huilen als ik dit allemaal zie. Ik ben al 3 jaar bezig aan 1 scooter, en jij bouwt 3 scooters in een jaar, met diverse setups allemaal 15-20 pk.....wat heb jij dat ik niet heb :D

En dat frame ziet er echt heel erg vet uit Rob, heel netjes allemaal!

hij heeft sh-tuning de zaak bij uitstek natuurlijk :rolleyes: 8P

Originally posted by RobvdZande
Als Malossi dit uiterlijk heeft had ik deze wel gehaalt maar deze vondt ik toch mooier :!

Ik vind zo'n malossi schijf erg strak uitzien. Vooral op een zip :P. Klein wiel, evengrote schijf. Maargoed ieder z'n mening. Verder mooie scoot met zekers relexe setup. 8)

Gewoon simpel hard werken en niets van mijn pa, die sponsort alleen de werplaats.

Verder ben ik ook bijna dag in, dag uit met "motoren" ect bezig...

Btw vandaag Hpi 2004 model gehaald;

30_pff.JPG

Last edited:
Originally posted by RobvdZande
Gewoon simpel hard werken en niets van mijn pa, die sponsort alleen de werplaats.

Verder ben ik ook bijna dag in, dag uit met "motoren" ect bezig...

Btw vandaag Hpi 2004 model gehaald;

30.JPG

Geld teveel zeker???

Nee hij zal wel gewoon hard werken, net als veel mensen op het forum.

Maakt het nou uit hoe hij aan ze spullen komt!

He maar Rob, gaat zo door!

Back