This is a mobile optimized page that loads fast, if you want to load the real page, click this text.

Project : r0bert's MHR Speed 2004 Runner

Status
Not open for further replies.
Idd! Dit is een erg vette runner ! :W, ook je setup mag er wezen! nice ..


( ps als je nog 2 ml 50 moet hebben 13 inch moet je ff pm e )
 
vetjes hoor robert, worden dat de originele malossi kleuren?
ik vind het geen xsh namaak, deze is vetter.

ga nou es banken en een LANG blaasfilmpje maken.
suc6 verder mzzzzzl
 
Joost@aerox said:
ik wil robert er alvast op wijzen dat de aanwezigheid van marcel en eventueel andere koopmans crewmembers redelijk op je zenuwen kan werken tijdens het niet altijd vlekkeloos verlopende sleutelen O-)
Ja ehm, als een tuner mij gaat vragen wat voor rollen hij er nu in moet doen, dan weet ik natuurlijk altijd het gepaste antwoord. Als Boyd/ik dan ook nog je uitlaat moeten monteren omdat jij je poten al 3x hebt opengehaald is voor mij de avond compleet :*

r0bert said:
lol

PS Mol : Wel beunen aan me scoot dan he , moet wel over jouw score heen :*
Zolang jij lief voor mij bent ben ik het ook voor jou O-) Het vermogen zou met het nieuwe type speed geen probleem moeten zijn. Maarja, eerst zien dan geloven!
 
Zeeer nette renner kleurecombo komt zo te zien ook helemaal goed

suc6 verder laterzzz
 
Zout nou us op te zeure over die XSH kleure... geen 1 is meer orgineel dus stil graag zo verneuken we robert zn project wel ff...

Edit: Sorry dat ik me ff zo opwind :X
 
Ik snap het nog steeds niet , de helft van het kap oppervlak is rood..
Heeft XSH ding dat ? NEE

Dus STFU over die kleur , dank u
 
twistednrg said:
Zout nou us op te zeure over die XSH kleure... geen 1 is meer orgineel dus stil graag zo verneuken we robert zn project wel ff...

Edit: Sorry dat ik me ff zo opwind :X

Moet ik helpen met afwinden? :X

maja robert... hij blijft nice hoor :*, lekker kleurtje erop en dan gaan we hier in dit boerengat wel een keer knallen 8)
 
ja he ronald v rijdt je scooter een beetje we gaan wel even sporten als die van mij klaar is en btw die runner ziet er leuk uit
 
r0bert said:
Ik snap het nog steeds niet , de helft van het kap oppervlak is rood..
Heeft XSH ding dat ? NEE

Dus STFU over die kleur , dank u

`t is toch gewoon Malossi kleur?
XSH rennert heeft toevallig oranje en geel , mja dat zijn ook de malossi kleruen.. klaar
 
Daar gaan we weer

Alsjeblieft kap er nou mee

Robert: Het is een blijft een mooie Runnert Laat die aarzen en doe wat je wil
 
Status
Not open for further replies.