Project Nitro #2

Tinne, bedoeling is van een strakke voorkap te maken. Er zijn nog leuke ideeën, maar die verschijnen wel wanneer de tijd er rijp voor is.+pippi+
 
Ik vind hem gewoon supervet . Jij bent de eerste waarbij ik die achterkap wel vet vind staan op een rox ( al is er ook weinig rox meer over :p )
 
Dat metertjes spul moet je laten zitten. Is gewoon apart :). En idd ik vind die ahcterkap erg mooi op de scoot van je staan. Bij de andere vind ik et lang zo mooi niet.
 
Hey Ruben,

Dat ding van jou "phuuuu" als ik er naar kijk krijg ik weer snellere hardkloppingen wat een ding gewoon, netjes en geen fratsen.
Spreek je de volgende keer

Gr Rene
 
Je gaat echt overal een mal van maken? Volledig poly set is vet :~, al zal het totale gewicht nou ook weer niet schrikbarend afnemen. Maar het is wel stevig als je het proces goed doet. Ga je dat zelf doen :W?
 
DG SF2 said:
Je gaat echt overal een mal van maken? Volledig poly set is vet :~, al zal het totale gewicht nou ook weer niet schrikbarend afnemen. Maar het is wel stevig als je het proces goed doet. Ga je dat zelf doen :W?

Ik ga het toch proberen:)
 
Ruben# said:
Op Best met de ABT pijp en c21 afstelling 19pk. Maar is zeker 20+ uittekrijgen incl. std speed.

Oke mooi, die abt pijp van je hoe duur is dat om te laten maken en is dat incl. demper?? Ben namelijk op zoek naar een uitlaatje:P(Sorry voor offtopic bericht)
 
Back
Top