Project: Husky 610 SuperMotard

Japser in da house:
you had a NOX? wh00t,

Yepp I got one from the second run of bikes but did not keep it more than 3 weeks, partly because I was a bit dissapointed with but mostly because I got a big bunch of cash for and since we are VOR & TM dealers it was an easy choice to get the VOR instead, that by the way is for sale right now....

I never got around to taking pix of The NOX but the VOR I snapped some pix of when we got it to the shop and on our stand at the Stockholm MC-Show in January 2002....

It's the one on the left the right one is my biz-partner VOR 530 Enduro...
butik7.JPG

butik6.JPG


And some pix of it and others at our stand at the MC-Show...
massan3.jpg

massan4.jpg

massan8.jpg


And while we are at the MC-Show how about this Ducati-Dragster...
massan10.jpg


Just be carefull since Huqvarna is verry low on cash, most of the staff has left (and most moved to VOR & Vertemati), you can have problems with geting parts for it....

DP says: Again good luck with a machine that has a fun-factor of 10000000...

Ps. Here's a site in Swedish but there are 1000's of pix of cool motards from around the world Ds.
 
ff een update, nieuwe spulletjes gekocht, hoop spul ligt bij de straler ondertussen, dus hopelijk kan ik binnenkort weer gaan opbouwen 8)
nieuw.jpg
 
wat is dat allemaal...kzie:: voorspatbord(denk ik), van die handen beschermers, voorkantje, grips...maar verder kank er niet veel van maken
 
Originally posted by ElmoRS
wat is dat allemaal...kzie:: voorspatbord(denk ik), van die handen beschermers, voorkantje, grips...maar verder kank er niet veel van maken
je hebt het goed :) er liggen ook nog wat NOX achterbrug stickers bij, en bevestigingsmateriaal
 
vandaag blok erin, kleppen gesteld wat best wel hard nodig was bij de uitlaatkleppen ;)
en nog wat andere kleine prut gedaan, het wordt al wat :)
frame_blok.jpg
 
Ik had dit topic maar niet aangeklikt, supermotard, tsss...maar jezus wat een tering vet ding man! Zoiets wil ik ook!!!!!! Dit gaat ook gewoon niet stuk enzo...echt vet...maar rijdt het ook een beetje op de weg enzo?

verders, waarom zoveel geld in je frame enzo steken, maar ja kappen goedkoop mat spuiten? Bang dat je gaat vallen ? :)
 
Originally posted by Tim
Ik had dit topic maar niet aangeklikt, supermotard, tsss...maar jezus wat een tering vet ding man! Zoiets wil ik ook!!!!!! Dit gaat ook gewoon niet stuk enzo...echt vet...maar rijdt het ook een beetje op de weg enzo?

verders, waarom zoveel geld in je frame enzo steken, maar ja kappen goedkoop mat spuiten? Bang dat je gaat vallen ? :)
vallen ga ik toch :rolleyes: maar de kleur van kappen staat nog open, ik zit nu weer zwaar aan zwart glanzend te denken, aangezien koplamp, handguards en spetterbord ook zwart zijn :)
 
Originally posted by Lieuwe
Ziet er zekers vetjes uit en rijden zal het ook wel :p

Ben alleen niet zon fan van 4takt geluid :)

Dat geld voor de meeste 2 stroke lovers, al heeft zo'n klapperende 1 pitter wel iets.
Zelfde geld voor een V-twin :)
 
VET VET VET. ik benz eker wel fan van een 4takt geluid. Eigenlijk van elke motor. V-twin, boxor, 2takt, 4 takt,... telkens anedrs, telkens leuk...:)

Supermotards zijn cool, maar ik zou hem niet direct spuiten. Vind em nu al mooi})
 
Originally posted by Lieuwe
Ziet er zekers vetjes uit en rijden zal het ook wel :p

Ben alleen niet zon fan van 4takt geluid :)

wacht maar tot je rossi voorbij hoort komen met 320......dan klinkt 4takt dus echt wel vet he :D
 
Back
Top