project booster LC

update

wijzigingen aangebracht aan de overbrenging+c21 gefixed,
knalt gelijk een stuk beter en gasreactie is om van te smullen :~
AIM tellertje gekauft en een chrome opengewerkte tnt carterkap+vuldop,om het boosterronnygehalte toch nog hoog genoeg te houden+pippi+
71.JPG


72.JPG


73.JPG
 
Netjesss
Zou alleen als het mogelijk is je demper de andere kant op laten steken :D
staat wat mooier,, maar zo is het natuurlijk ook prima ;)
 
whaha wim dit is echt netjes :) las net alles over :) echt om van te dromen zo'n ding ;)

Dat mina Vert... zo snel te maken was ;) was een droom en nu werkelijkheid ? :p

Succes verder ! Spreken elkaar wel !

Greetz FeleMele :7
 
beun kheb een vraagje ? knalt hij nu beter met de c21 dan met de samba comp ? zelf zit ik met een c20 op verti blokie ( AC) dus ook aangepast op de manier dat jij heb aangepast hebt , maar sommige zeggen dat ik niet in de power band kom ? dus zou ik durven overstappen naar een lichter uitlaat ( samba comp mss )
 
Wa ne zalig project !! Kwist nie dat Deforce zadels had met hun naam! Had ik da geweten.. De mijne komt van Deforce, altijd zéér tevreden geweest! :)
 
beun kheb een vraagje ? knalt hij nu beter met de c21 dan met de samba comp ? zelf zit ik met een c20 op verti blokie ( AC) dus ook aangepast op de manier dat jij heb aangepast hebt , maar sommige zeggen dat ik niet in de power band kom ? dus zou ik durven overstappen naar een lichter uitlaat ( samba comp mss )

Dit is geen echte verticale spirit he ;)

dit is een snelle verticale spirit.. waar kom je die tegen?! :D

tsjah beun.. fantastisch, ik wil ook filmpjes zien!! :p
 
beun kheb een vraagje ? knalt hij nu beter met de c21 dan met de samba comp ? zelf zit ik met een c20 op verti blokie ( AC) dus ook aangepast op de manier dat jij heb aangepast hebt , maar sommige zeggen dat ik niet in de power band kom ? dus zou ik durven overstappen naar een lichter uitlaat ( samba comp mss )
hij knalt beter dan de samba,maar dat komt ook mede doordat ik de losse flens een stuk korter kunnen maken heb dan deze dat ik voor de samba gemaakt had.
maar de c21 draait nog steeds niet 100% zoals die hoort @ cilinder doordat flens nog steeds stuk langer is dan de std c21 flens.
er komt nog uitlaatje op maat maar ik twijfel nog,optisch zelfde manier zoals de samba eronder hing,ofwel uitlaatje zoals @ mina vert normaal en dan ZX demper erop:D ->ultiem boosterronny gehalte :#
 
mooi :D

zit echt te wachten man!

dit vind ik persoonlijk de gaafste projecten,

een blok flink aanpassen :D

op 'een andere scootersite' stond ook een project, van een fransman, net zoon scoot, ook een verti blok alleen dan een soort van peugeot inlaat erop getuned:p

echt vet;)

groet:)
 
Back
Top