DenBolle's Booster trek project

Status
Not open for further replies.

DenBolle

Well-Known Member
Ok als ik al jullie projecten zo is bekijk kan ik hier totaal niet aan tippen.
Maar mijn bedoeling was eerst, grote trekkracht en weinig snelheid, maar dit kan niet!
Dus we hebben het hier over een Booster Spirit model 2001
Volledig origineel van mn neef gekocht.
Direct witte pinkers opgezet, en wit achterlicht kapke.
En het achterspatbord afgezaagd
Dan eens naar d-force.be gegaan, en een 17.5mm carbu dell orto besteld.
Dan naar de wallarooshop gegaan en een doppler airbox kelk gekocht.
Dan verkocht een maat van mij zijn giannelli nrx, ideaal voor op mijn boost,
toen alles er onder stak zat ik met het probleem dat hij niet op toeren kwam,
dit betekende dan weer dat ik nieuwe gewichten moest steken, ok ikke nieuwe gewichten gaan halen en samen met paar kameraden gestoken, nu draai ik de moer scheef op mijn krukas en ik draai ze aan, ik maak een test rit en zie dat mn gewichten te zwaar zijn, dus ikke wil mijn moer trug van mijn krukas doen gevolg= kreeg ze der nimeer af omdak ze der schuin had op aangedraaid, gevolg= kheb ze er moeten aftrekken, met als gevolg dak bekke draad kwijt ben op krukas, zou dit nog kunnen hertapt worden? of moet borgmoer derop te draaien? dus met blauwe kant richting vario?
please help!!!!!

alvast bedankt

pics:
begin:
PIC_0001.jpg

PIC_0002.jpg

PIC_0003.jpg

direct wat aan veranderd:
PIC_0004.jpg

PIC_0005.jpg

PIC_0006.jpg

PIC_0007.jpg

PIC_0008.jpg

Motorische update:
booster004.jpg

booster005.jpg

gewichtjes:
PIC_0010.jpg

PIC_0012.jpg

valse bougie:
PIC_0013.jpg


Aja ondertussen steekt der ook al een DR50cc in, nog gn kilometer gereden dus nog in rodage.comment pls
 
Advertisement - register to remove this

Wat gaat er nog aan gebeuren:
Misschien tnt stuurke, anders bcd stuurkap, bcd onderkuip,
bewerkte voorkap met ingewerkte bcd spotjes, bewerkte achterkap,
en natuurlijk ook ander kleurke.

En later ook best dikkere vario ring, ben al is tegengehoude geweest, vandaar
 
hoe bedoelde scooterbase gerechtigd? daar sta ik al op, en heb via daar op forum geklikt en kwam hier op terecht.
 
Vind dit niet echt project waardig,vertel wat je gaat doen ga je aan je kappen beunen compleet andere setup en maak wat beter foto's.Denk anders dat deze snel dicht is


Succes igg:)
 
ja wete idd, is ni echt big project, ma ik zit me da prob aan mijne krukas daar zouk graag antw op hebbe
 
een project in mijn ogen is een scooter die motorisch of optisch
specialer is als alle andere scooter, maar ook van een frame iets leuks
maken... dit is gewoon een boostertje, met een nrx en nog wat prulletjes

deze zie ik elke dag 5x, dus is deze speciaal?
 
Een project is een project of je nu je lak verandert of je kappenset het blijft een project punt. Ipv te zagen over dit zou je hem beter helpen met het probleem op zich ...
 
merci neotik!

en kzou graag nog me den boost op de weg dermeer rijden, zonder al te veel tegengehouden te worden enz.... ben al is gepakt he vandaar!
 
Jah maar wil hem wel helpe maar van die tekst kan ik ook niet echt iets van maken geen leestekens,rare worden :p,Dus denk effe goed maken :)
 
Neotik said:
Een project is een project of je nu je lak verandert of je kappenset het blijft een project punt. Ipv te zagen over dit zou je hem beter helpen met het probleem op zich ...


Volgens mij kan hij met dat probleem beter in "scooters algemeen" of "quick forum" om hulp vragen!, en niet hier.

Want dit is het gedeelte voor special scooters (en dus niet voor een bijna std Booster) toch?
 
Status
Not open for further replies.
Back
Top