2fast4pia speed booster

Update :*


erik%201.JPG


erik%202.JPG
 
Last edited:
ja ik zei zet er maar op, maar nu is me hele page uit de verhouding man, maar die foto's zijn down dus vanavond echte update :)

@Nico0 me kappen die liggen in een vergeet hoekje, nu eerst alles motorisch klaar maken dat ik kan rijden daarna NX erbij en dan komen pas me kappen uit dat vergeet hoekje voor een spuitbeurt :)

@John die slick voor was meer voor de looks want licht zijn ze niet en ook best hoog, kan best zijn dat die slick er nog af gaat maar voorlopig vind ik het wel mooi... licht is die zeker wel zit met frame blok en voorvork en velgen op 48.2kilo :) denk dat ik totaal niet boven de 52kilo kom

@ luckkotter sprinten komt goed 20'ste en zie je zondag wel man :)

@ Mikkel I love you mister bbq king...
 
@ vincent & thijs & renzoke & diether & Jullien : Bedankt voor de positieve reacties jongens gaat helemaal goed komen :p

@ plantje : Nu is de voorvork origineel geveert maar vanavond ga ik aan de beun en zorg ik dat hij maximaal verlaagt word, dus check the result @ the end of the week...
 
Last edited:
Jho erik

heb nu maar ff het hele project bekeken en ziet er netjes uit.

vandaag ff een tweedehands oko gekocht, dus kan ik er ook bij zijn met een goed lopende GPR in mei

Hans.
 
Nice dat je nu een niet problematische carburateur hebt gevonden hans, ben benieuwd wat je schakel doet op de weg maar misschien zien we dat binnen kort wel ik neem contact met jullie op na 20 april om een x een avondje boeken in oldenzaal af te spreken :)
 
Update @ 1ste post

@ SendaMan: het was van middag al goed gekomen met rijden, volgende week mooi samen een avondje cruisen in oldenzaal ik bel je...

@ Mikkel: mooie foto man :eek: wat een kop op die foto met die muts mja het ging wel lekker vandaag volgende week maar eens overdoen })
 
Back
Top