Ok als ik al jullie projecten zo is bekijk kan ik hier totaal niet aan tippen.
Maar mijn bedoeling was eerst, grote trekkracht en weinig snelheid, maar dit kan niet!
Dus we hebben het hier over een Booster Spirit model 2001
Volledig origineel van mn neef gekocht.
Direct witte pinkers opgezet, en wit achterlicht kapke.
En het achterspatbord afgezaagd
Dan eens naar d-force.be gegaan, en een 17.5mm carbu dell orto besteld.
Dan naar de wallarooshop gegaan en een doppler airbox kelk gekocht.
Dan verkocht een maat van mij zijn giannelli nrx, ideaal voor op mijn boost,
toen alles er onder stak zat ik met het probleem dat hij niet op toeren kwam,
dit betekende dan weer dat ik nieuwe gewichten moest steken, ok ikke nieuwe gewichten gaan halen en samen met paar kameraden gestoken, nu draai ik de moer scheef op mijn krukas en ik draai ze aan, ik maak een test rit en zie dat mn gewichten te zwaar zijn, dus ikke wil mijn moer trug van mijn krukas doen gevolg= kreeg ze der nimeer af omdak ze der schuin had op aangedraaid, gevolg= kheb ze er moeten aftrekken, met als gevolg dak bekke draad kwijt ben op krukas, zou dit nog kunnen hertapt worden? of moet borgmoer derop te draaien? dus met blauwe kant richting vario?
please help!!!!!
alvast bedankt
pics:
begin:
direct wat aan veranderd:
Motorische update:
gewichtjes:
valse bougie:
Aja ondertussen steekt der ook al een DR50cc in, nog gn kilometer gereden dus nog in rodage.comment pls
Maar mijn bedoeling was eerst, grote trekkracht en weinig snelheid, maar dit kan niet!
Dus we hebben het hier over een Booster Spirit model 2001
Volledig origineel van mn neef gekocht.
Direct witte pinkers opgezet, en wit achterlicht kapke.
En het achterspatbord afgezaagd
Dan eens naar d-force.be gegaan, en een 17.5mm carbu dell orto besteld.
Dan naar de wallarooshop gegaan en een doppler airbox kelk gekocht.
Dan verkocht een maat van mij zijn giannelli nrx, ideaal voor op mijn boost,
toen alles er onder stak zat ik met het probleem dat hij niet op toeren kwam,
dit betekende dan weer dat ik nieuwe gewichten moest steken, ok ikke nieuwe gewichten gaan halen en samen met paar kameraden gestoken, nu draai ik de moer scheef op mijn krukas en ik draai ze aan, ik maak een test rit en zie dat mn gewichten te zwaar zijn, dus ikke wil mijn moer trug van mijn krukas doen gevolg= kreeg ze der nimeer af omdak ze der schuin had op aangedraaid, gevolg= kheb ze er moeten aftrekken, met als gevolg dak bekke draad kwijt ben op krukas, zou dit nog kunnen hertapt worden? of moet borgmoer derop te draaien? dus met blauwe kant richting vario?
please help!!!!!
alvast bedankt
pics:
begin:
direct wat aan veranderd:
Motorische update:
gewichtjes:
valse bougie:
Aja ondertussen steekt der ook al een DR50cc in, nog gn kilometer gereden dus nog in rodage.comment pls