Project Beta Ark

Sonic_Tuning

Well-Known Member
Ik ben dus weer bezig met een scootertje :)
Na een tijdje op mijn speedfight2 te hebben gereden , werd die me in de stad gestolen :(. Toen heb ik me een vespa gekocht maarja dat was niet echt iets voor mij. En ik zag de jongens weer rijden door de straat en kreeg weer zin om iets nieuws te beginnen. Na een beetje zoeken kon ik de Beta van een vriend van me kopen.

hier effe een foto van mijn Speedfight 2 en mijn Oude sonic die misschien nog een paar van jullie kennen.
IM001546.JPG


Maar effe terug naar mijn Beta zo was die toen ik hem kreeg.
voor.JPG

voor2.JPG


De dag na dat ik hem kreeg meteen begonnen met strippen :)
na3uur.JPG


Nu staat ik er zo bij.
IM002388.JPG


en paar dingetjes .
waterpomp.JPG

IM002385.JPG



Scooter word dus Paars met Wit gespoten.

Setup is ook al bekend wat het gaat worden maar moet er nog lang op wachten wegens een paar boetes die ik moet betalen.

Setup word dus:

70cc Malossi Mhr Speed ( word getuned net als carters)
Yasuni C20
Hpi Binnerotor 2004
24 vlakschuif Mikuni
Delta Clutch
Mhr 2000 vario
Doppler pen 12 asje met c4 lagers.
en nog paar kleine dingen.
 
Advertisement - register to remove this

Originally posted by ->Sp3cIaL-ArK<-
Ben ik niet met je eens.. kijk maar eens goed naar de details

Ja, oke nu ik er op ga letten zie je dat niet alles even recht loopt, maar vind het wel grappig gedaan op die plek.
 
Klopt, het is zeker leuk gedaan :) Ik denk dat als de kap eronder hangt dat het dan ook niet zo opvalt.. Strakke kleuren in ieder geval kan niet wachten tot de kappen klaar zijn :D
 
niet teveel erop letten, scooter kappen zitten ook niet altijd recht enzo. ik vind het wel netjes gedaan en zoals ark zegt als die eronder zit zie je er toch weinig meer van dat het ietsjes scheef is
 
LEt op krijg je weer een bericht dat die achterkap fout is :) he ....... beta man !!! Zie je wel weer.

had ik namelijk ok toen ik die rose beta maakte, haha
 
Back
Top