Project Aerox#Jaguar

Status
Not open for further replies.
Het eind resultaat:):
Beenschild: (Glim Glim)
DSCN1504.JPG


DSCN1501.JPG

DSCN1502.JPG

DSCN1503.JPG


Soon ff metalic Lak halen en uiteraard spuiten;).
 
Leuke scoot, maar het stuur is echt kapot lelijk :)

Die TNT stuurtjes staan echt veeel beter op een aerox (eigen mening:))
 
Originally posted by zip monster
mooi gedaan maar mischien je zadelhoes de stukken rood vervangen door wit of groen

Ja als ik ooit een xtje een stukje wit/groen leer tegen kom ga ik het idd veranderen:)

Originally posted by Lieuwe
Leuke scoot, maar het stuur is echt kapot lelijk :)
Die TNT stuurtjes staan echt veeel beter op een aerox (eigen mening:))

Nee ik vind dit stuurtje wel appart :p. En het zit nog lekker ook:*
 
Originally posted by holfg
Ja hoor prima zeg het maar;)

Als je dan toch bezig bent kun je mijne ook wel meteen doen :P

Spuitwerk ziet er goed uit..... :~ Heb spuitwerk gezien van prof-spuiters en dat glimt nog niet eens zo.

Stuurtje ziet er ook goed uit. Is van Bas geweest toch?
Van welk merk is het?
 
Originally posted by InsaneMalebrain
Als je dan toch bezig bent kun je mijne ook wel meteen doen :P

Spuitwerk ziet er goed uit..... :~ Heb spuitwerk gezien van prof-spuiters en dat glimt nog niet eens zo.

Stuurtje ziet er ook goed uit. Is van Bas geweest toch?
Van welk merk is het?

Jullie zeggen het maar als. Als er iets gespoten moet worden prima!!!. Stuurtje is van Giant:*.

Originally posted by [R]unner [R]eloaded
kruisjes :rolleyes:.

Is al weer opgelost ;)
 
Netjes gespoten idd!!! Hoe heb je die binnenkappen zo mooi gekregen? Eerst schuren? Of hoeven die binnenkappen niet geschuurd te worden? En welke verf soorten komen er dan overheen?
 
Zo hier dan maar eens een klein updatje:

ff snelgas gemonteerd en uiteraard Pro Grips8) Ben ik eindelijk van die lelijke knoppen af Betrrrrr
DSCN1923.JPG

Me kappen doen eigenlijk best wel *Glim * Glim*:p
BCD koplamp gemonteerd:D
DSCN1922.JPG

En me onderkuip en Z-kappen die klaar zijn om een vers Metalic lak laagje te krijgen;)
DSCN1916.JPG
 
kleuren zijn wel netjes idd, maar een vibo rijd echt niet lekker neem maar van mij aan:p

Nee geintje Rolf, is allemaal best leuk geworden, maar ikblijf je vlammen ook al ben ik eeuh......zwaarder8)

Dennis
 
Dat getril lag wss aan me piaggio poelies:?. Soon ff die org poelies dr in zetten en dan weer vlammen:p. Maare tijd zal het ons leren dennis. Dr moet absoluut een x gemeat zijn. Dan zullen we zien wie baas boven baas is:p.
 
Alleen wil ik je een ding zeggen haal die veerverhoger eraf, niet omdat hij lelijk is maar omdat je in de problemen kan komen deze veerverhogers zijn zo scherp dat ze je carter kunnen scheuren/snijden (zelf 2x meegemaakt niet bij mezelf maar bij bekende). Dus koop een andere of rij gewoon zonder, dat is gewoon een tip.

het iseen hele goede tip want ik heb dit dus ook soort van gehad bij mij was het zo: ophoogblokje met originele achterveer erop. ik reed met iemand achterop met ong. 40 km/uur over een te hoge hobbel heen en toen was de onderkant van m'n schokdemper gebroken :(:(:( het ophoogstukje had ik te vast gedraaid en daardoor kon deze niet meer goed klappen opvangen dus ik heb nog geluk gehad dat m'n blok niet verrot was maar ja suc6 met je project het ziet er erg mooi uit!
 
Originally posted by MHR D.H. Tuning
kleuren zijn wel netjes idd, maar een vibo rijd echt niet lekker neem maar van mij aan:p

Nee geintje Rolf, is allemaal best leuk geworden, maar ikblijf je vlammen ook al ben ik eeuh......zwaarder8)

Dennis

anders rij ik wel tegen hem met de DST Rox!!SJON
hehe verse shit rolf!!!:p
ik zou ook ff die uitlaat fixe want die herrie herrie van die c16 van jou is nie goood!:rolleyes:
 
Status
Not open for further replies.
Back
Top