Project Aerox#Jaguar

Status
Not open for further replies.
Ben vandaag ff bezig geweest met me Carters "bewerken" die zijn nu klaar, Verder ook maar meteen me stnd membraan naar een 2kleps omgebouwd. Einde van de middag kwam bas met het idee om een spruitstuk te maken voor zijn nieuwe aanwinst een Tillotson 24-klep (ding aparaatski). Toen dacht ik laat ik ook maar meteen ff de knoop doorhakken en er ook maar een brouwen. Het idee grondplaat idem aan membraam, buis dr op laten lassen (45graden hoek dia: 23mm) over me carb(21mm) en de buis een aansluitrubber en klaar. Foto's komen vanavond i.v.m werk. Ow ja en over me sub-frame heb ik nog geen plannen moet ik eerst ff uitwerken en ideetjes opdoen dus dat volgt. Eerst me blok maar eens is inelkaar:)

Bezig met wat freeswerk:
DSCN1452.JPG

Eind-Resultaat:
DSCN1455.JPG

DSCN1456.JPG


Het rechte spruitstuk:
DSCN1454.JPG

Grondplaat & Aangepast membraan:
DSCN1462.JPG


Al met al het word nog wel wat:)
 
Last edited:
Hier nog ff een loze foto van me gepolijste drijfstang:p. Inmiddels ook een bedrijf gevonden die me RVS grondplaat wil bewerken. Te hard spul om zelf te bewerken heb al 3 boortjes er op kapot geboord8P. Update over spruitstuk en subframe komen eens deze dagen:).

DSCN1482.JPG


Dan ook maar ff een foto'tje van me membraam.
DSCN1484.JPG
 
Last edited:
ik weet niet of je er nog 1 zoekt, maar ik heb nog wel een achtervelg voor je liggen.. ik hoor het wel als je hem nodig hebt
 
Originally posted by Jollymax
ik weet niet of je er nog 1 zoekt, maar ik heb nog wel een achtervelg voor je liggen.. ik hoor het wel als je hem nodig hebt

PM dit graag ff voortaan;). Ehm die velg heb ik momenteel niet echt veel geld voor je hoort van me.....
 
Ziet er allemaal heel bruut uit erg netjes en dat zal ook zeker wel vooruit komen.

Alleen wil ik je een ding zeggen haal die veerverhoger eraf, niet omdat hij lelijk is maar omdat je in de problemen kan komen deze veerverhogers zijn zo scherp dat ze je carter kunnen scheuren/snijden (zelf 2x meegemaakt niet bij mezelf maar bij bekende). Dus koop een andere of rij gewoon zonder, dat is gewoon een tip.

Mooi werk greats Basten
 
ff commentaar op het woord membraaN. Jullie schrijven dat steeds met een M op het eind maar dat is dus fout. Kleinigheidje maar ja als je serieus met tunen bezig bent..... Verder strabant ding!
 
Thing's To Do:

-Vanavond ga ik de rest van de kappen spuiten.
-Aankomende week wat dingetjes ophalen bij de coater. Kickstart etc etc
-Blok ondertussen onder me Rox kanllen.
-Hier en daar al wat kappen monteren.

Hoop dat ik dit week-einde al aardig wat klaar kan hebben8).

Gepolijste Carterdeksel en Waterpomp huis:)
DSCN1491.JPG

DSCN1492.JPG


Aangepast subframe staat ff op een laag pitje i.v.m blok wat al in elkaar zit8P 8P 8P :*
 
ziet er vet uit allemaal!

Ik wil van de zomer wel een keer tegen je sprinten (ik heb ook MHR rep)
en aangezien ik nog al eens in soest ben kunnen we dat wel een xtje doen :)

btw.... reed jij eerst met getunede std cil en gepolijste c16? want toen heb ik geloof ik al eens tegen je geraced bij de BP in soest?
 
Originally posted by AeroX-70
ziet er vet uit allemaal!

Ik wil van de zomer wel een keer tegen je sprinten (ik heb ook MHR rep)
en aangezien ik nog al eens in soest ben kunnen we dat wel een xtje doen :)

btw.... reed jij eerst met getunede std cil en gepolijste c16? want toen heb ik geloof ik al eens tegen je geraced bij de BP in soest?

Ja dat klopt ja. Kan me alleen niet meer voor de geest halen wie jij bent dan?:?. Maare ik wil best een xtje sprinten hoor:). Welke school zit je eigenlijk dan......
 
Ik ben lucas, ik was toen samen met een vriend (kevin) op blauwe benelli... volgens mij had jij nog telefoonnummers uitgewisseld met hem.

btw.. ik zit op nieuwe eemland college
 
Originally posted by NeoGeniX
Ja fix eens een goede host..want ik heb die plaatjes nog nooit werkend gezien. Klinkt leuk trouwens.

Ze doen het toch:| Ga niet me geld uit geven voor een .nl adres om 24uur per dag die foto's online te zetten. Als ze het af en toe niet doen jammer!

Verder Heb ik eindelijk een deel van me kappen af kunnen spuiten.... Moet nu alleen nog Metalic groen spuiten. Foto's van me blok en kappen komen deze dagen..:)
 
Last edited:
Status
Not open for further replies.
Back
Top