Project Aerox#Jaguar

Status
Not open for further replies.
Originally posted by holfg
hahaha ja vrijdag ga ik hem strippen i.v.m school. nee auto is niet gestopt (had het volgens mij niet eens door dat ik over de weg stuiterde) beetje zuur dus!! opzoek naar een nieuwe velg dus iemand??8)

Ik heb nog wel een achtervelg voor een aerox liggen hier thuis.. 30 euri en je mag hem meenemen :)
( Waar woon je trouwens :? )
 
hij wordt echt wel dik en hij heefdt trouwens zijn membraam terug ;) enne soester_blarox binnenkort mijne er ook op maar das nrg :) maar wordt wel vet rolf
 
Scooter compleet gestript alles schoon gemaakt wat een werk8P . Nu staat alleen me frame er nog. Maandag kan ik me blok op halen @ straler8) :) .

Zo staat :) ze:) er bij.
DSCN1241.JPG
 
Last edited:
Is mn oude stuurtje toch nog ergens op terecht gekomen :p
Blokje is zeker netjes, werkte wel lekker met as plaatsen enzo...
 
Na eindelijk wat gepruts met de massa start hij nu en loopt wel lekker.... nu nog wat afstellen dat komt deze dagen.

Hij staat er momenteel zo bij.
 
Last edited:
Gisteren ff bezig geweest om Pia poelies op me rox te zetten... Paste tot groote verbazing bijna allemaal perfect. Vandaag verder gegaan om wat pas-busjes te halen omdat het koppelinghuis tegen de koppelingschroef aan kwam. Het gaat dus over 128mm poelies van een typhoon. Dus binnekort even een overrange snaar halen i.c.m ventvar en ik ben compleet. Morgen eerst wat filmpjes schieten samen met Bas@Area en Kuit@NRG dus dat belooft wat........ Update over overrange volgen.
 
Last edited:
Originally posted by $c0o7p0\/\/3R
Je pix zijn down!..:(:(
maar klinkt goed! ;)

I know :( moet eerst maar eens is een goeie server vinden....


Vandaag bezig geweest met wat runs met me Rox en een NRG van Kuit@NRG. Beide niet afgesteld en bij mijn rox kwamen er wat rare geluiden bij me vario vandaag8P . Deze week eerst dat maar eens oplossen;) verder nog wat afstellen... Filmpjes komen i.v.m groote.
 
De bunny is ZEER mooi geworden [goed afgewerkt ] Ga je ze nog overspuiten? [of heb dit over het hoofd gezien :rolleyes:
 
Status
Not open for further replies.
Back
Top