Project Aerox#Jaguar

Status
Not open for further replies.
Zo me project is weer bij de levende.. Update over de Rox.. Zoals jullie wss al wel wisten is er een wig aangeschafd icm 21mm pia spruitstuk. Zal vanm nog ff wat foto's schieten @ undustrie terein op de aanhanger wss die we ff gaan testen voor grou +ralf+.

Ow ja zit natuurlijk ook niet stil.
CopyofBeenschild@Spuitplamuur2.JPG


alleen nog ff een likje verf en gaas er achter en dan is het klaar :*
 
Mja echt orginele vormen zitten er niet in :X

had anders strepen gedaan of zo 8P (maar komt goed denks :* )
 
Zijn net terug van het Industrie Terein: und ik own natuurlijk iedereen 8). MAAR bij terugkomst ff naar mijn C20 gekeken tot grote verbazig doormidden gebroken :'( :|. Bij de beugelophanging van midden-voor tot midden achter zeg maar. Echt heel erg zonde. Ga nu proberen via via impoteur/dealers een nieuwe pijp te regelen. Anders wordt het lassen ivm Grou. Zal zo ff pix maken als me pijp afgekoeld is!
 
holfg said:
Zijn net terug van het Industrie Terein: und ik own natuurlijk iedereen 8). MAAR bij terugkomst ff naar mijn C20 gekeken tot grote verbazig doormidden gebroken :'( :|. Bij de beugelophanging van midden-voor tot midden achter zeg maar. Echt heel erg zonde. Ga nu proberen via via impoteur/dealers een nieuwe pijp te regelen. Anders wordt het lassen ivm Grou. Zal zo ff pix maken als me pijp afgekoeld is!

:| dik balen
 
Idd, brute 3BR power :p

Mjah, had je een Bida of Yas?, bij Bida heb ik het wel al vaker zien gebeuren..
 
Nou hij hing iig wel spanningsvrij. De vorige eigenaar was dr ook niet helemaal lekker mee omgegaan dus vandaar. Hij is naml ook bij de lasnaad gebroken. Ben alleen vergeten om ff pix te knallen. Hoe ik dit ga oplossen..? morgen denk maar ff naar een dealer bellen. Het begon btw met:

1. Koelvleoistof slang @ cil: opgeblazen. Nylon was aan de binnekant verdwenen :X.
2. Malossi delat clutch: die ook door de vorige eigenaar fout was afgesteld dus lichtelijk was beschadigd.
3. Yasuni C20 die nu gebroken is :|. En dat allemaal in 2dagen :'(. 3BR Power!! :+ ....
 
ja zeker kut eerst heb je het allemaal goed voormekaar en nu zit alles tegen net voor grou :rolleyes:.

minder man ik hoop dat hetgoed komt voor grou en anders knal je die samba van lucas eronder:);)
 
Status
Not open for further replies.
Back
Top