Project Aerox#Jaguar

Status
Not open for further replies.
Ik vind dat slakken huis van jeroen mooier gepolijst:D:D:D:D
en tsja niets is meer origineel en als jij ut mooi vind moet je dat lekkr doen vink.

Verders ziet ut er nog steeds strak uit ga zo door

ciao
 
Originally posted by SPEEDZIPSP
en tsja niets is meer origineel en als jij ut mooi vind moet je dat lekkr doen vink.

jah dat weten we wel dat jij dat vind ;)

en dat slakkenhuis... tjah naaie voor Aprilia_area 51
maarre verder ziet het er goed uit kerel.. alleen jammer dat er zoveel foto's het niet doen op de vorige pagina's

succes verder
 
Originally posted by SPEEDZIPSP
Ik vind dat slakken huis van jeroen mooier gepolijst:D:D:D:D
en tsja niets is meer origineel en als jij ut mooi vind moet je dat lekkr doen vink.

Verders ziet ut er nog steeds strak uit ga zo door

ciao

Wat jij vind moet je bij de politie brengen.

Ben benieuwd wat voor score er uit de Rox rolt:)
 
Originally posted by ZwolleEvert
jah dat weten we wel dat jij dat vind ;)

en dat slakkenhuis... tjah naaie voor Aprilia_area 51
maarre verder ziet het er goed uit kerel.. alleen jammer dat er zoveel foto's het niet doen op de vorige pagina's

succes verder

Ja als ik een goeie host heb dan maak ik wel ff een nieuwe page aan..;)

Originally posted by Tim@DNA
Wat jij vind moet je bij de politie brengen.

Ben benieuwd wat voor score er uit de Rox rolt:)

Zo ben ook benieuwd.. 26juni dan maar banken @ Grou.. Weet iemand toevallig wat voor bank daar aanwezig is?

verder heb ik ook niet stil gezeten en heb me subframe aangepast. Moet nu alleen nog ff passen en meten en dan is hij klaar. Ook ff me mikuni aangesloten dat loopt ook weer soepeltjes 8)
 
hahaha ja idd. Zal morgen ff pix van me subframe maken aangezien hij onder me Rox hangt.. Of deze week al feest is weet ik niet zeker. Dinsdag avond worden me kappen gespoten, ondertussen ff blokje in elkaar knallen en dan nog ff me achtervelg van een mooi laagje paint voorzien:W
 
Subframe klaar.. 8). Ben ook in bezit van een Malossi 25mm "lang" spruitstuk dus een wig is niet nodig:W.

SubframeMikuni.JPG


P.S. budd moet nog ff verder aangepast worden :X
 
Nou goed ik ook niet totdat ik gistere ZwolleEvert sprak hoe hij dat had gedaan met zijn spruitstuk en carb. Aangezien ik nog foto's van hem had @ oisterwijk waarop niet te zien was dat hij een wig oid had. Maar zijn Oko stond wel netjes. Niet zo achterlijk schuin... Simpele oplossing carb er half insteken ;). ZwolleEvert heeft Marco (XSH) gemeat @ jubegga geloof ik en zodoende met dat "lange" spruitstuk....
 
Dat is ff tijdelijk z'n verrote blokje wat ie nog in de schuur had liggen ;)

Maar subframe ziet er zeker mooi en sterk uit. Mooi gefixt, en ik ben benieuwd of je inderdaad geen problemen gaat krijgen met dat spruitstuk/carb door de hoek waarin hij staat.
 
Beter krijgt hij ook probs 8P, dalijk ben ik gvd de enige, dan zou bijna iedereen gaan denken dat ik een prutser ben :P
 
Originally posted by Lars#Dragster
Beter krijgt hij ook probs 8P, dalijk ben ik gvd de enige, dan zou bijna iedereen gaan denken dat ik een prutser ben :P

neehoor, bij mij heeft me sonic vlam gevat, door lullige kortsliuting,
mooi projectje trouwens
 
Status
Not open for further replies.
Back
Top