Project Aerox#Jaguar

Status
Not open for further replies.
Whoot dikke pix8). Over dat spruitstuk dies idd "lang" he :p. Ik heb er lekker puh geen problemen mee... wss :X. Kappen zijn nog steeds niet gespoten omdat de blanke lak nog niet binnen was:|. Wordt wss volgende week maandag :)
 
jaah ziet er stevig uit dat subframe. ook netjes je blok gestraalt.
echt wel mooi aan het worden he..nu nog even wat pictuers met kappen! hehe
gaat zeker leuk rijden en ps gaaf dat je een athena gebruikt is wel weer orgineel! suc6
 
ziet er heel netjes uit maar in het echt ziet het er nog beter uit dan op die pica's .:) ;)
maar ik wil ook wel is weten hoeveel pk je hebt we zullen zien op grou :) ;) })

maar is je cdi al gefixt of is ie niet kapot 8P :X
 
w00t een special tuned Malossi subframe 8P

Ziet der allemaal goed uit, en ben benieuwd hoe het gaat rijden :) Maar dat moet wel goedkomen als die door Joost gebeund is ;)
 
Nee CDI is niet kapoet.. :X. Maar ben ook zeker benieuwd naar het vermogen. Vandaag ff lekker gebeund. Blok is helemaal klaar incl carb die niet meer lekt:). FF velg afbeunen en dan kan hij wss vrijdag voor het eerst aangetrapt worden8).

P.S. TP Erik Aerox R: jij reedt toch ook met 25mm "lang" recht icm fournales..? zonder overloop probs..?
 
Bitch, post eens nieuwe foto's!!

Je achtervelg is echt mooi gespoten en het ding vlamt echt HARD. Heb dr net op gereden en kwam met knikkende knieen er vanaf ;)
 
holfg said:
Nee CDI is niet kapoet.. :X. Maar ben ook zeker benieuwd naar het vermogen. Vandaag ff lekker gebeund. Blok is helemaal klaar incl carb die niet meer lekt:). FF velg afbeunen en dan kan hij wss vrijdag voor het eerst aangetrapt worden8).

P.S. TP Erik Aerox R: jij reedt toch ook met 25mm "lang" recht icm fournales..? zonder overloop probs..?

Ik reed met een TP 26mm spruitstuk icm Sebac Aerox maat achterveer :D Die veer was erg lang waardoor de carb iets minder scheef stond.

Daarna gewoon mijn Malossi 25mm rechte spruitstuk gemonteerd icm de Fournales veer en ik heb nergens last van :)
Je hebt btw mail van Jeroen gehad :P
 
AeroX-70 said:
Bitch, post eens nieuwe foto's!!

Je achtervelg is echt mooi gespoten en het ding vlamt echt HARD. Heb dr net op gereden en kwam met knikkende knieen er vanaf ;)



Lekt ie niet meer dan ? :)
Vermogen zit er zeker in ja, zaterdag zag ik rolf ff rijden en het was niet echt aan de grond te houden :W
 
jawel hij lekt helaas nog wel, maar dat kon de pret niet drukken... Er moest gewoon gevlamd worden! En serieus hij is niet aan de grond te houden. :) :)
 
Ok , dan ben ik benieuwd naar met het ophoogblokje/wig morgen :) , hebben jullie ook nog wat aan de afstelling gedaan ?
 
Die aap zit volgens mij nog steeds te BBQen! Maar dr is verder nog niet echt iets veranderd aan de afstelling. Rollen, trekveertjes/drukveer zit wel goed zei hij. Alleen nog ff met de sproeiers aan de gang....
 
maar rolf ff over dat subvreem hou het niet lang vol denk !!!! want die lassen zien er broert uit :s 8ja je merkt het wel als ej blok er onder uit valt :P haha k wil hem ff horen rolf k kom binnekort ff langs mazll
 
Lars#Dragster said:
Is het ophoogblokje er nou nog niet Rolf, duurt al bijna even lang als bij mij :P

Ja blokje is er al en zit er al onder!! Reageerd nog een stukje betr dan eerst. Zal morgen wel ff pix maken.

baum@nrg said:
maar rolf ff over dat subvreem hou het niet lang vol denk !!!! want die lassen zien er broert uit :s 8ja je merkt het wel als ej blok er onder uit valt :P haha k wil hem ff horen rolf k kom binnekort ff langs mazll

Ow ja nee want jij bent de man.. :X (je hoeft btw niet langs te komen, je ziet me wel ergens voorbij vliegen.)
 
Hij rijdt wel lekker :P , morgen ff wat aan de afstelling kutten en hij moet wel klaar zijn voor Grou denk ik ? :)

Ben benieuwd hoe hij gaat met de wig.


baum@nrg said:
maar rolf ff over dat subvreem hou het niet lang vol denk !!!! want die lassen zien er broert uit :s 8ja je merkt het wel als ej blok er onder uit valt :P haha k wil hem ff horen rolf k kom binnekort ff langs mazll

Baum , je minibike is toch ook nog nooit gebroken ? :P
 
hahhaha nou bijna wel maar er zitten nu weer 2 gehardstalen buizen tussen gelast en mij subframe zijn ook 2 strippen bij gelast duz dat breekt niet meer k zal binnekort ff un foto posten
 
maar rolf je kan goed spuiten he jah mensen kijk maar naar de 8terkappen van kuit@nrg ze zijn wel mooi voorn un blinde sukkel 8p
 
Status
Not open for further replies.
Back
Top