[project] aerox-evo70

omdat kiwi er niet in gelooft zal ik je uitleggen, als je tank tot de rand toe vol zit zit je dop nog steeds hoger dan je nippel, dus krijgt ie gewoon benzine, wanneer het wel op zou gaan is als je tank half leeg is, maar je had er ook last van toen hij helemaal vol zat. wat arnoud zegt daar zit wel iets in want er zit geen ontluchting op je tankje(olietank van aerox)

ps. die van mij starte wel alleen dan met motorreiniger erin, maar hij starte wel en als hij het eenmaal deed dan bleef hi met veeeeeeel moeite ook wel aan :P
 
er zit zoiezo wel een gaatje in me tank...
vanmiddag deed ie het goed, kwa benzine dan, jammer dat ie opeens niet meer startte, en raad eens ? jaaaaaa, de koppakking lekte :D
tis alweer gefixt btw, weer iets gevlakt...
 
mjah ik zal jullie maar ff uit de brand helpen dan :) vinden jullie het niet toevallig dat die van jullie het alle 2 niet deden? :?

six en ik hebben in die benzine can zitten piesen :#





geintie hoor... je weet dat ik niet kan wildplassen :D
Mjah , hopelijk gaat het morgen goed komen... anders gaa we helemaal voor niks :P
 
idd, hopelijk gaat ie morgen niet lekken en ga je lekker vlammend een mooie score halen :p . 21 pk zou heel mooi zijn :* :P, mja in iedergeval zal ie wel meer scoren dan de vorige keer. Ik hoor het morgenavond wel :)
 
InsaneMalebrain said:
Wanneer was de laatste keer dat ie zonder problemen heeft gereden? :rolleyes:

ahhh je mag m nie zo pesten :'(

mark , ik steun je morgen wel als ie kapot gaat hoor :henko:
al verheug ik me stiekem meer op dat 1ne ( je weet wel :P ) dan op de uitdraai :#

komt heus wel goed met dat beestje :*
 
malle neo's said:
Ik heb anders nog wel een reserve evo hier liggen als het morgen vastnaait.
tnx, maar ik heb me ouwe ook nog :X

tnx inne, kon dat niet 4 uurtjes eerder :P

mja, ding dus gestart, koppakking weer lek :|
gelukkig net maar paar uur bezig geweest.... en het loopt weer, morgen maar afstellen dan... -:-
 
doe ik om de keer ofzo :P
maar dat is het niet, hij was op iets van 6 plaatsen plat en op 2 plaatsen zaten er scheurtjes in :S en dat terwijl ie niet eens boven de 4k heeft gedraaid, laat staan dat ie kracht moest leveren.

mja, over 2 uurtjes banken :P
 
zijn pakking is niet kapot gegaan :D
jammer genoeg was er alleen maar tijd genoeg om de carb redelijk af te stellen :'(

mark mag de rest zelf vertellen , want dat kan ie beter omdat ik half lag te slapen daar omdat ik maar 3 uur geslapen had ofzo :D
 
RobinV said:
Hij is zeker geen echte sf.net slet :* Schiet op :D

Hij zit momenteel in z'n garage te kijken hoe Chris aan z'n rally zit te sleutelen.. Kom dr net vandaan :)

Aprilia_area 51 said:
en en en en? :P

Buiten het geen dat A-Bizar al zei was er niet veel boeiends te melden geloof ik. Enige wat ik nog kan toevoegen is dat hij 17pk haalde.
 
Back
Top