[project] aerox-evo70

A-Bizar said:
vet :d die moment sleutel moet ik maar ff vaak gaan lenen dude :P

( btw... volgens mij heb ik je verf fohn nog :eek: :X )

Moet je vooral zeggen dat je z'n föhn nog hebt nadat je zegt dat je z'n momentsleutel wilt lenen, zal hij dat ding zeker ook nog eens uitlenen :P
 
lol, die moment sleutel gaat echt de deur niet uit, tenzij ik ga verhuizen, je kan m eventueel hier komen tsjekken :O

verffohn moet ik ook wel weer hebben btw :P

xtreme sr, tnx voor de site, maar ik heb ze al ergens anders besteld :)
 
LOL, omg

mja, de zaken staan nog hetzelfde als een maand geleden...
cilinder en uitlaat moeten er nog op, en dan hopen dat de pakking blijft zitten in genemuiden en emmen.
 
wh00t, ding is gewoon heel gebleven...

alleen reed ie echt onwijs kut !

zaterdag:
in genemuiden heb ik wel 1 heat meegedaan, maar de sproeier was te groot en het liep niet helemaal lekker, resultaat: 8.9 secs

zondag:
ELKE run die ik maakte viel ie na 5 secs gas geven gewoon bijna uit :S (terwijl ie het zaterdag nog wel deed)
toen ben ik maar eens gaan sleutelen, aangezien ik nog steeds geen sproeiers had gevonden, ben ik maar bezig gegaan met me luchtfilter.
op een gegeven moment liep ie echt lekker, trok lekker op enzo, maar hij bleef maar uitvallen na 5 secs :S
nu staat het ding nog steeds op het karretje, ik haal m er wel af voor meeting speelmansplaten en misschien ga ik nog een keertje banken...

edit: foto's van emmen komen nog wel, maar st.net is down...
 
OMG, ik weet misschien het probleem al

de aansluiting van me benzine slangetje zit aan de voorkant van me tank, misschien kreeg ie na 5 secs gewoon geen benzine meer :S
 
Back
Top