[project] aerox-evo70

ik had ook iets vaags, op top na 150 gaf ik gas terug en wil gas geven deed ie raar,
ook viel ie ineens na 10-15 meter uit, had ie gedaan daarna niet meer, gewoon vuiltje in de sproeier denks
dus maja suc6 met zoeken!
greets bart
 
Check je vlotternaald, of benzine filter... als 1 van de 2 vies is of niet goed terug komt heb je je probleem gevonden denks... ook nergens valse lucht ?

Heb je zien rijden @ emmen... zag er leuk uit

ciao

Aerox-Evo70 said:
wh00t, ding is gewoon heel gebleven...

alleen reed ie echt onwijs kut !

zaterdag:
in genemuiden heb ik wel 1 heat meegedaan, maar de sproeier was te groot en het liep niet helemaal lekker, resultaat: 8.9 secs

zondag:
ELKE run die ik maakte viel ie na 5 secs gas geven gewoon bijna uit :S (terwijl ie het zaterdag nog wel deed)
toen ben ik maar eens gaan sleutelen, aangezien ik nog steeds geen sproeiers had gevonden, ben ik maar bezig gegaan met me luchtfilter.
op een gegeven moment liep ie echt lekker, trok lekker op enzo, maar hij bleef maar uitvallen na 5 secs :S
nu staat het ding nog steeds op het karretje, ik haal m er wel af voor meeting speelmansplaten en misschien ga ik nog een keertje banken...

edit: foto's van emmen komen nog wel, maar st.net is down...
 
nou dat van die tank zou wel eens kunnen kloppen hoor :) als je gas geeft word alles naar achter gedrukte natuurlijk :#

Hopen dat dat het is. Alleen wel vreemd dat dit zaterdag niet het geval was...
 
zaterdag ging ie niet zo hard... :rolleyes:

edit: LOL, kiwi gelooft er nog niet zo in, dat het die tank is, maar wat weet hij nou, die van hem start niet eens :L
 
Last edited:
Yuw, zie je project voor de eerste keer, ziet er allemaal zeer vet uit !! +ralf+

Alleen kwam ik een rare foto tegen in je eerste post:
Zoek de fout :D :X

v-snaar.jpg



Grtz
 
Kneus :L

Zit er wel een ontluchtingsgaatje ergens in je tank(dop)?. Anders is het logisch dat ie na een paar tellen volgas uitvalt.
 
Last edited:
Back
Top