Problemen met onderdelen speedfight 100cc

speedfight100

Well-Known Member
Mijn speedfight 100cc (orginele motor) staat al weken bij de reperateur omdat mijn foelfan wat bladen mist omdat er een rubber was tussengekomen. Volgens de motorzaak is deze koelfan anders dan van de brommer- of snorversie. Onderdelen zouden heel moeilijk te krijgen zijn. Weet iemand waar ik zo;n ding kan halen of wie me kan helpen met onderdelen voor een Peugeot speedfight 100?

Thx
 
Advertisement - register to remove this

Even zoeken op marktplaats voor onderdelen. Koelfannetje zal zeker niet duur zijn, anders zou het deze moeten zijn van easyparts: EasyParts deze is voor een vivacity 100 maar zou hetzelfde moeten zijn.
 
Ik heb een keer een 100cc vivacity blok onder een sf2 50 gezet. Kan me herrineren dat het sf100 blok akelig hetzelfde leek haha. Maar misschien ook niet. Ik heb het zelf niet liggen. Wordt googlen als die van easyparts niet past.
 
Jaaa dat reed echt heerlijk. Lekker weinig geluid/laagtoerig dus de politie had ook niks door. Bomveel koppel en toch nog makkelijk 100+ topsnelheid. Echt zonde dat ik hem heb weggedaan. En ja jammer, je ziet al amper 100cc vivacitys laat staan 100cc speedfights.

Het grote luchtfilter en uitlaat van een 100cc tegenover dat kleine filtertje en potje van een 50 was wel even wennen.. :p
 
Gewoon die van een 50cc erop zetten, kan makkelijk. Zo veel toeren draait zo'n blokje niet dat dat echt veel verschil zal maken ;)
 
Gewoon die van een 50cc erop zetten, kan makkelijk. Zo veel toeren draait zo'n blokje niet dat dat echt veel verschil zal maken ;)
Het gaat niet eens om de toeren, maar wel wat de fan kwa verbruik kan leveren aan lucht.

Dus zou gewoon voor origineel gaan.
 
Het gaat niet eens om de toeren, maar wel wat de fan kwa verbruik kan leveren aan lucht.

Dus zou gewoon voor origineel gaan.
Die is moeilijk te krijgen zegt ie toch? Knal gewoon de scooter versie erop voor nu tot de 100cc leverbaar is. Problem solved
 
easyparts kan die toch leveren?

Maar 2ehands gaat inderdaad een drama worden.. Veel is al weg gooit ervan wegens die milieu regeling dat je spullen kan inleveren om het af te voeren. Vandaar dat marktplaats amper 2ehandse spullen heeft liggen.
 
Back
Top