Problemen met opvoeren BTC RIVA LUXURY 2019

jblom1979

New Member
Beste forum leden, ik heb een vraag over het opvoeren van mijn BTC Riva luxury scooter uit 2019. Al een tijdje heb ik op mijn scooter rondgereden met een snelheid van 45kmh. De scooter werkte goed en trok snel op. Een originele Dellorto ECU zit in de scooter met een originele begrenzer. Ik wil de scooter opvoeren met een afstandsbediening, om te kunnen schakelen van 45kmh naar onbegrensd. Ik heb de begrenzer correct aangesloten. Ben gaan rijden met de scooter waarna de scooter gas inhield na 30/35kmh. En ging stotteren. Op een gegeven moment werden problemen erger. Het lampje van motor blok ging branden. 6x knipperen. Problemen met de speedsensor had ik op schema in de helmkofferbak. De afstandsbediening werkt niet op de begrenzer. Als ik op A klik of op B. Er gebeurt niets. Als ik de helmkofferbak demonteer en de scooter start met het gas vol open door in te duwen bij carburateur, geeft de scooter vol vermogen zonder dat er storing komt, het achterwiel is dan wel vrij boven de grond door scooter op de standaard te zetten en de achterkant een beetje op te tillen. Na terugplaatsen van de originele begrenzer waren de problemen hetzelfde. Kan iemand mij helpen zodat ik mijn scooter toch kan opvoeren met afstandsbediening optie. Hoor graag welke informatie meer nodig is. Jasper
 
Last edited:
Advertisement - register to remove this

Back
Top