Problemen met mijn Aerox

Robjeah

Well-Known Member
Hallo iedereen.

Ik heb sinds kort problemen met mijn aerox. Sinds vorige week rijd hij vrijwel niet meer. Als ik hem start en vol gas geeft lijkt het net of ik hem verzuip. Hoe langer ik mijn gas in houd hoe minder toeren hij gaat maken en na een tijdje valt hij uit.

Wat kan ik hier aan doen. en wat is hier de oorzaak van?
Alvast bedankt!
 
Advertisement - register to remove this

ik heb ook zoiets gehad.
ik heb dit probleem opgelost door mn vacuumpomp te vervangen.
want bij mij zoog die niet genoeg benzine aan waardoor als je vol gas geeft dat die dan te weinig krijgt.
check je vlotter bak of die wel vol is/of bougie/of zet er een benzine filter tussen waar je doorheen kan kijken.

en een vriend van mij had water in de luchtfilter waardoor die hetzelfde probleem had.

misschien kan je hier iets meer mee.
 
Carburateur, luchtfilter en benzinefilter controleren/schoonmaken. Vacuumslang controleren of deze nog goed op de carburateur en benzinekraan zit. Niet aan je afstelling zitten, want als ie er goed mee heeft gereden is daar niks mis mee.
 
Oke jongens ik heb mijn caberateur schoongemaakt en echt goed schoon. luchtfilter gecontroleerd die was nog helemaal in orde

Vaccuumpomp doet het volgens mij gewoon goed, is lastig om echt naar te kijken.

Wat kan ik nog meer doen ??

Ik ben ten einde raad

Help mij aub
 
Last edited:
Genoeg compressie? Wanneer is het probleem begonnen? Maakt ie een BWOAOAAAP geluid als je volgas geeft?
 
trek je benzine slang van carburateur af en kick. kijk of er goed benzine uit de benzine slang stroomt terwijl je kickt.
 
Hij maakte inderdaand een BWOAAAP geluid als ik vol gas gaf.

Wat we nu hebben gedaan is een grotere sproeier in gedaan en hij rijd nu vrijwel goed eigenlijk.

Alhoewel dit raar is want hij heeft altijd goed gereden

Bedankt voor jullie hulp!
 
Back
Top