Thomas_verhoeff
New Member
Goedemiddag,
Ik heb een vraag aan jullie over mijn Yamaha neo's 2T bouwjaar 2000
Ik was aan het rijden en in eens brandende m'n dashboardverlichting koplamp en achterlicht door. mijn knipperlichten en remlicht doen het nog wel. Ik had thuis gelijk nieuwe lampjes er in gedaan maar gelijk branden die ook weer door toen ik hem starten
Hoe komt dit denken jullie en wat moet ik vervangen om dit probleem op te lossen, de link van de schema’s van de scooter staat hier onder
Alvast bedankt, hoor graag een reactie van jullie
Groetjes Thomas
Ik heb een vraag aan jullie over mijn Yamaha neo's 2T bouwjaar 2000
Ik was aan het rijden en in eens brandende m'n dashboardverlichting koplamp en achterlicht door. mijn knipperlichten en remlicht doen het nog wel. Ik had thuis gelijk nieuwe lampjes er in gedaan maar gelijk branden die ook weer door toen ik hem starten
Hoe komt dit denken jullie en wat moet ik vervangen om dit probleem op te lossen, de link van de schema’s van de scooter staat hier onder
EasyParts.nl - Technische tekeningen met onderdelen voor Yamaha Neo's 50 2T 2000
Tekeningen Originele Onderdelen Yamaha Neo's 50 2T 2000. Cilinderkop. Krukas - Zuiger. Koelkap. Oliepomp. Toevoer - Luchtfilter. Carburateur - automatische start. Uitlaat. Carter. Startsysteem. Koppeling. Transmissie. Frame. Spatborden. Zijscherm . Olietank . Schokbreker achter. Vork...
www.easyparts.nl
Alvast bedankt, hoor graag een reactie van jullie
Groetjes Thomas
Last edited: