problemen met 7t XSh max tuned

En ook omdat je de inlaat naar voren hebt, en het blok onder een (std?) aerox frame hebt gehangen staat je carb misschien veels te schuin.
 
Uitlaat eraf halen en alle bens uit je blok laten lopen. Vervolgens je inlaat eraf halen en alles schoonmaken en blazen. Wanneer alle bens eruit is en schoongemaakt is alles terugzetten. Vergeet voortaan niet je kraan telkens dicht te draaien want het kan natuurlijk ook dat je vlotter niet afsluit en dat je blok langzaam volloopt.

Als het goed is moet je probleem verholpen zijn ;)
 
oke bedankt voro de reacties :p

het is waarschijnlijk de hoek waardoor de vlotter open blijft staan

toen ik de nieuwe menging erin deed heb ik uitlaat eraf gehaald en zat wel laagje benzine in ja toen heb ik hem drooggekicked en nieuwe smering erin gedaan en hij deed het gelijk maar toen viel hij ineens weg wat waarschijnlijk lag aan het feit dat de hoek niet goedzat was volgende week laat ik een achter pin lassen zodat ik het blok schuiner kan hangen
:p

weet tuning bedrijf waar ik hem op bank opnieuw kan laten afstellen ?
ik woon zelf in buurt van den bosch
 
ik zou helemaal niks lassen en gewoon even je vlotterpennetje lichtjes verbuigen. Als je dit nog nooit heb gedaan laat het dan even doen door iemand die het wel heeft gedaan.

Als je iets gaat verlassen voor je carb ben je verkeerd bezig en je kan beter het probleem bij de bron aanpakken ;)
 
ben zelf ook nooit zo'n fan van het vlotter verbuigen.
je weet nooit of er wel genoeg benzine overblijft in het bakje, tenzij je een doorzichtig bakje hebt natuurlijk.
kan zijn als je m buigt dat hij hardstikke mooi loopt en 3/4 gas nog steeds maar volgas niet.
je kan natuurlijk ook te ver gaan met je cab schuin te zetten, vanaf een bepaald moment wil het gewoon niet meer. en dan zul je wel moeten gaan kijken naar de positie van je blok.
 
Back
Top