Problemen bij net gekochte schakel

Cygo-G44

Well-Known Member
Ik heb pas geleden een schakelbrommer gekocht en hij wil maar niet aankicken, ook als ik hem aanloop moet ik constant gas blijven geven anders valt hij uit. Ik heb geprobeerd 10km te rijden en daarna (als hij dus warm is) in zijn vrij gezet maar als je dan geen gas geeft valt hij weer uit, ook al is hij warm. Weet iemand waar dit aan ligt en hoe ik dit kan verhelpen??? Het is echt heel irritant met een schakelbrommer die je net hebt gekocht.
 
Advertisement - register to remove this

ik heb hem pas gekocht en volgens hem zat er een nieuwe cilinder in of iets want ik moest hem ook nog inrijden, maar als ik hem aan de praat krijg klinkt hij ook een beetje zwaar en het lijkt wel of hij verzuipt.

Edit: Nu heb ik hem net geprobeerd te starten, maar ik krijg de kickstart niet naar beneden gekickt :?
 
Last edited:
idd , terug gaan , maar kan natuurlijk ook aan jezelf liggen , zo'n ding rijdt niet altijd uit zichzelf natuurlijk ;)

wat voor ding is het ? en waar heb je deze gekocht? dealer oid?
 
Het is een motorhispania furia uit 2005, en gewoon particulier gekocht maar hij weet er wel wat vanaf hoor. Hij heeft zelf nog 3 furia's in zijn garage en een paar opgeknapte zundaps. Maar hij is nu meegenomen door de vorige eigenaar die heb weer probeerd goed te maken. Volgens mij kreeg hij veel te veel benzine kan dat?
 
Back
Top